موبایل

گلکسی A54 5G با مشخصات باتری و شارژ در FCC دیده شد

بسیاری از گزارش‌ها حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی A54 5G می‌تواند در هفته‌های آینده عرضه شود. یکی از این موارد اخیر نیز رندرهای طراحی این دستگاه های میان رده ممتاز را فاش کرد. ما می گوییم میان رده پریمیوم زیرا طبق گزارش ها، سری رده بالای Galaxy A7x برای نسل های آینده و همچنین نسل های آینده لغو شده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ اکنون گلکسی A54 5G در پایگاه داده FCC ظاهر شده است. در فهرست، دستگاه با شماره مدل SM-A546E مشخص شده است. ما برخی از اطلاعات کلیدی را از این لیست گواهینامه دریافت می کنیم که با قابلیت شارژ سریع که 25 وات خواهد بود شروع می شود.

این باتری دارای شماره مدل EB-BA546BY است و ظرفیت نامی آن 4905 میلی آمپر ساعت است. احتمالاً شاهد عرضه آن با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت خواهیم بود. آداپتور شارژ دارای شماره مدل EP-TA800 و خروجی پیک 25 وات است. از طریق پروتکل USB-PD از خروجی های 15W (5V/3A) و 25W (9V/2.77A) پشتیبانی می کند. این شارژر همچنین از پروتکل شارژ PPS با خروجی حداکثر 25 وات پشتیبانی می کند.

گلکسی A54 5G

سامسونگ گلکسی A54 5G از بلوتوث، بلوتوث LE، WLAN a/b/g/n/ac/ax و NFC از نظر اتصال پشتیبانی می‌کند. این نشان می دهد که اتصال WiFi 6 توسط تلفن پشتیبانی می شود.

Samsung Galaxy A54 5G قبلاً در پایگاه داده بنچمارک Geekbench کشف شده بود، جایی که مشخص شد به 6 گیگابایت رم و چیپست Exynos 1380 مجهز است. پیکربندی دوربین دستگاه نیز فاش شده است و نشان می‌دهد که گلکسی A54 5G دارای یک واحد دوربین سه‌گانه با عنوان دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. جزئیات دقیق‌تر هنوز پشت پرده است، با این حال، احتمالاً در هفته‌های آینده بیشتر درباره این دستگاه خواهیم شنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا