موبایل

بررسی میان رده ی Vivo V17 Pro

البرز فاوا نیوز؛ ویوو مانند خیلی از شرکت های دیگر تصمیم به تولید، میان رده هایی با قابلیت های جالب ولی قیمت مقرون به صرفه، گرفته می باشد. گوشی میان رده ی V17 Pro دارای جدیدترین فناوری در میان میان رده های دیگر کمپانی ها می باشد.
این گوشی از یک پنل 6.44 اینچی امولد با وضوح +FHD استفاده می کند، در بالای صفحه نمایش این گوشی هیچ ناچ یا لبه ی زمختی دیده نمی شود چون دوربین سلفی این گوشی در مکانیزم پاپ آپ قسمت بالای گوشی قرار گرفته می باشد. همچنین اثر انگشت نیز در زیر این نمایشگر که دارای دارای نسبت 20:9 می باشد، قرار گرفته است.

دوربین سلفی این گوشی از یک سنسور 32 مگاپیکسلی معمولی و یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی تشکیل شده می باشد.

هسته ی پردازشی این گوشی از Snapdragon 675 SoC با همراهی 8 گیگ حافظه ی رم تشکیل شده می باشد. همچنین 128 حافظه برای ذخیره ی اطلاعات در نظر گرفته شده است که می توان آن را از طریق کارت microSD افزایش داد.
دوربین اصلی این گوشی یک ماژوال چهار گانه می باشد که به؛ یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم 1.8، یک لنز تله ی 13MP، یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک حسگر عمق 2MP مجهز شده می باشد.

ترکیب دوربین چهارگانه ی این گوشی جواب گوی عکس های خوبی خواهد بود.

باتر 4100 میلی آمپری این گوشی از طریق درگاه USB-C و با پشتیبانی از فست شارژر های 18 واتی با سرعت خوبی شارژ شده و شما را زیاد معطل نمی گذارد. V17 Pro با این مشخصات تنها 202 گرم وزن و 9.8 میلی متر ضخامت دارد و تا ماه اوکتبر با قیمت 420 دلار به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا