موبایل

جزئیات iOS 17 لو رفت

اپل به تازگی iOS 16.3، آخرین نسخه iOS 16 را که خود در ژوئن سال گذشته معرفی شد و در پاییز با خانواده آیفون 14 عرضه شد، منتشر کرد. امسال iOS 17 همراه با سری آیفون 15 به احتمال زیاد در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد و امروز گزارش جدیدی در مورد آن صحبت می کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ به گفته این منبع، که در گذشته در موارد مرتبط با اپل قابل اعتماد بوده است، iOS 17 تغییرات بصری بزرگی را معرفی نخواهد کرد. در واقع، تقریباً باید انتظار داشته باشید که ظاهر آن شبیه به iOS 16 باشد. در عوض، تمرکز نسخه آتی روی افزایش پایداری و کارایی و پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی Reality Pro AR/VR اپل خواهد بود.

برای این منظور، iOS 17 یک برنامه جدید و اختصاصی برای این هدست ارائه خواهد کرد. ظاهراً این مفهوم مشابه برنامه Watch است، اما با “ویژگی های قابل توجهی بیشتر”. به نظر می رسد برنامه Home در حال اصلاح است، با “تغییرات عمده” همراه با “ترفندهای” جزئی تر برای Find My.

علاوه بر این، طبق گزارش ها، برنامه Music تغییراتی را در ارتباط با ناوبری در آن مشاهده خواهد کرد. برنامه Mail «کمی» ساده‌تر می‌شود و یادآوری‌ها و فایل‌ها بهبود می‌یابند، اگرچه به ما گفته نشده است که چگونه. ظاهراً باید منتظر تغییرات جزئی در برنامه های تناسب اندام و کیف پول نیز باشید که مورد آخر ممکن است به Apple Pay Later متصل شود.

iOS 17

به نظر می رسد iOS 17 برای اجرا بر روی شش دستگاه دارای جزیره پویا ساخته شده است که دو مورد از آن ها آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس هستند. بنابراین به نظر می رسد که هر چهار مدل آینده آیفون 15 دارای جزیره دینامیک خواهند بود و در نهایت این ناچ را کنار گذاشتند.

جزئیات iOS 17 لو رفت، انتظار تغییرات بصری زیادی را نداشته باشید، فقط تمرکز بر ثبات و کارایی است
با توجه به بخش‌های دیگر کد iOS 17، هر چهار آیفون آینده دارای پورت USB-C خواهند بود، اما تنها دو آیفون از سرعت USB 3.2 پشتیبانی می‌کنند، احتمالاً Pro و Pro Max. گوشی‌های غیر پرو با سرعتی مشابه سرعتی که در حال حاضر از طریق لایتنینگ دریافت می‌کنند، گیر می‌کنند.

در نهایت، گفته می‌شود که آیفون 15 پرو مکس با نرم‌افزار پردازش تصویر «پیشرفته‌تر» در مقایسه با آیفون 15 پرو، و سیستم خنک‌کننده بهتر (که احتمالاً حداقل تا حدی به دلیل بزرگ‌تر بودن گوشی ممکن شده است) عرضه می‌شود. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا