موبایل

براساس تست DxOMark، دوربین گلکسی اس 23 اولترا در شرایط کم نور مشکل دارد

گلکسی اس 23 اولترا دارای یک سیستم دوربین چشمگیر است. با این حال، بر اساس بررسی اخیر DxOMark، یک منبع قابل اعتماد برای ارزیابی کیفیت دوربین و صدا، S23 Ultra کمتر از حد انتظارات بوده و تنها در رتبه دهم لیست بهترین دوربین های گوشی های هوشمند قرار گرفته است، پس از گوشی های Huawei، Google، Honor.  اپل و شیائومی.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ با وجود این شکست، سیستم دوربین گلکسی اس 23 اولترا هنوز چندین نقطه قوت دارد. به گفته DxOMark، این تلفن به طور مداوم در سراسر صفحه کار می کند و یک تلفن دوربین همه جانبه عالی است. بازبینان همچنین رندر عکس، فوکوس خودکار خوب در ضبط عکس و فیلم و قابلیت تله فوتو قوی در برد طولانی را ستایش کردند.

با این حال، گزارش شده است که سیستم دوربین گلکسی اس 23 اولترا در شرایط نور کم کوتاه می آید و جزئیات تصویر و تاخیر شاتر را از دست می دهد. علاوه بر این، ناپایداری هایی در فوکوس و نوردهی در صحنه های دارای نور پس زمینه وجود دارد. این مشکلات به طور بالقوه می تواند بر تجربه کلی دوربین گوشی تأثیر بگذارد.

گلکسی اس 23 اولترا
از نظر رتبه بندی، گلکسی اس 23 اولترا با گوگل پیکسل 7 و ویوو X90 پرو پلاس در جایگاه دهم قرار گرفت و هر گوشی 140 امتیاز برای دوربین پشتی به دست آورد. دوربین سلفی S23 Ultra نیز با Asus ZenFone 7 Pro با امتیاز 137 برابری کرد و هر دو گوشی در رتبه دهم این دسته قرار گرفتند.

دستگاه هایی که در رتبه بندی DxOMark امتیاز بالاتری کسب کرده اند عبارتند از: Huawei Mate 50 Pro، Google Pixel 7 Pro، Honor Magic4 Ultimate، iPhone 14 Pro and Pro Max، Huawei P50 Pro، iPhone 13 Pro، iPhone 13 Pro Max و Xiaomi Mi 11 Ultra.

به طور کلی، در حالی که ممکن است سیستم دوربین گلکسی اس 23 اولترا در بین رقبای خود بهترین نباشد، اما همچنان دارای چندین نقطه قوت است که آن را به یک انتخاب محکم برای یک گوشی دوربین دار تبدیل می کند. جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ یک تجربه کلی عالی از سخت افزار گرفته تا نرم افزار ارائه می دهد که با برند این شرکت سازگار است. باید دید که آیا سامسونگ برای بهبود بیشتر سیستم دوربین S23 Ultra، مشکلات گزارش شده را در به‌روزرسانی‌های آینده برطرف خواهد کرد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا