فناوری اطلاعات

توئیتر تیک طلائی را با هزینه ماهانه 1000 دلاری ارائه می کند

ایلان ماسک قصد دارد توئیتر را که اخیراً توسط وی خریداری شده است، به یک شرکت سودآور تبدیل کند. این شرکت سرویس اشتراک خود را با نام Twitter Blue به عنوان بخشی از این تلاش معرفی کرده است. مفهوم ساده است: افراد یا کسب و کارها 8 دلار در ماه برای علامت تأیید و امتیازات اضافی پرداخت می کنند. با این حال، به نظر می رسد که ماسک تنها به این مقدار بسنده نکرده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ بر اساس گزارش‌های اخیر، توئیتر قصد دارد از کسب‌وکارهایی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، با دریافت مبلغ 1000 دلار در ماه برای حفظ علامت‌های طلایی خود، سرمایه‌گذاری کند.

اگرچه توئیتر آبی شروع بدی داشت، اما به نوعی توانست وارد زندگی ما شود. تیک آبی برای افراد و ویژگی تیک طلایی برای مشاغل نیز با این سرویس در دسترس قرار گرفت. با این حال، طبق گزارش‌ها، توییتر به دنبال پول نقد از کسب‌وکارهایی است که از پلتفرم خود استفاده می‌کنند و از آن‌ها 1000 دلار در ماه دریافت می‌کنند تا علامت‌های طلایی خود را حفظ کنند. گفته می شود، شرکت هایی که هزینه را پرداخت نکنند نشان های طلای خود را از دست خواهند داد.

علاوه بر این، توئیتر در حال بررسی اضافه کردن هزینه 50 دلاری در ماه برای اضافه کردن نشان ها به هر حساب وابسته به این تجارت است. برنامه تأیید شده برای سازمان ها، که قبلاً به عنوان آبی برای تجارت شناخته می شد، به شرکت ها اجازه می دهد تا خود را در پلتفرم “تأیید و تشخیص دهند” و نشان هایی را به حساب های کارمندان و شرکت های وابسته خود اضافه کنند. می توانید پست مت ناوارا، تحلیلگر رسانه های اجتماعی در این زمینه را مشاهده کنید.

اجازه دهید با گفتن این نکته شروع کنیم که این اطلاعات هنوز به طور رسمی توسط توئیتر تایید نشده است. با این حال، با توجه به اظهارات اخیر مدیرعامل ایلان ماسک و بدهی 12.5 میلیارد دلاری شرکت، غیرممکن نیست. با این وجود، شارژ 1000 دلار در ماه از هر حساب تجاری تأیید شده منطقی به نظر نمی رسد. معقول تر است که قیمت گذاری را بر اساس اندازه کسب و کار یا تعداد دنبال کنندگان تعیین کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا