موبایل

نبود برخی ویژگی ها در وان پلاس 10 پرو

سه ماه پس از راه اندازی در چین، وان پلاس 10 پرو بالاخره به آمریکا و دیگر بازارهای بین المللی راه یافته است. اگر چه همه گونه ها دارای مشخصات هسته مشابه – 6.7 اینچ صفحه نمایش OLED، Qualcomm Snapdragon 8 gen 1 تراشه، آرایه دوربین عقب سه گانه، و باتری 5،000mAh – خریداران ایالات متحده در حال حاضر فقط نسخه پایه و با سرعت شارژ کمی کندتر را دریافت می کنند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ سال گذشته، وان پلاس تنها نسخه GB/256GB12 وان پلاس 9 پرو منتشر کرد. این بار، تنها ورود به سطح 8GB/128GB  وان پلاس 10 پرو در ایالات متحده در دسترس است. این شرکت متعهد شده است که مدل ۲۵۶ گیگابایتی را در دسترس بگذارد.

این گوشی ۸۹۹ دلار هزینه دارد و بر خلاف دیگر گوشی های پرچمدار اندروید در این محدوده قیمت، گوشی از mmWave 5G پشتیبانی نمی کند. mmWave سریع ترین نسخه 5G است، اما در مسافت های کوتاه عمل می کند.

یکی دیگر از چیزی که خریداران ایالات متحده باید در نظر داشته باشید این است که بر خلاف مناطق دیگر، شارژ 80W خود را پشتیبانی نمی کند، که بدان معنی است که این مدل ها به 65W محدود خواهد شد. که به دلیل استاندارد 110/120 ولت در ایالات متحده است. در پایان روز، این امر به سختی قابل توجه خواهد بود. فناوری 80W تلفن را از 1 تا 100 درصد در 32 دقیقه، در حالی که شارژر 65W 2 طولانی تر طول خواهد کشید.

شارژر در جعبه گنجانده خواهد شد و دستگاه، که از پیش با اندروید 12 نصب شده ، حداقل سه به روز رسانی سیستم عامل دریافت می کند.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا