موبایل

لاکچری ترین آیفون 14 پرو دنیا با قیمتی باور نکردنی

جدیدترین محصول کمپانی روسی Caviar که با گوشی‌های لاکچری و اعیانی برای پولدارها شناخته می‌شود، گوشی آیفون 14 پرو مزین به ساعت رولکس، هشت تکه الماس و طلای 18 عیار است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ تعریفتان از لاکچری هرچه که باشد، احتمالاً این گوشی جزء یکی از آنها است. بر روی پشت این گوشی لاکچری ساعت Cosmograph Daytona رولکس تعبیه شده است که به تنهایی 41000 دلار قیمت دارد. این ساعت در اصل برای رانندگان مسابقات استقامت طراحی شده است. بالای ساعت هم سه گیج تزئینی شامل سرعت، سوخت و روغن قرار دارد.

در قسمت پایینی قاب پشتی هم سه سویچ تزئینی ساخته شده از طلا قرار دارد. جنس قاب براق زیرین ساعت Daytona از تیتانیوم با پوشش مشکی اعمال شده به روش رسوب‌گذاری فیزیکی از فاز بخار (PVD) است.

آیفون 14 پرو

در گذشته نیز خاویار گوشی‌هایی مزین به قطعاتی از شهاب سنگ، خودروی تسلا و قطعاتی متعلق به اولین آیفون عرضه کرده بود. خاویار حتی در حوزه شبهه علم هم پا گذاشته و گوشی‌هایی با ادعای نداشت پرتوی مضر برای کاربر عرضه کرده است.

 آیفون 14 پرو

احتمالاً تنها سه نفر بر روی این کره خاکی وجود دارند که شانس خرید گوشی آیفون 14 پرو با ساعت Daytona را دارند که برای هر عدد آن باید 133,670 دلار بپردازند. از این گوشی خاص و بی نظیر تنها سه عدد تولید شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا