گیمویدئو

پلی استیشن سال جدید را با افزایش عرضه کنسول های PS5 آغاز می کند

یک خبر خوب برای همه طرفداران پلی استیشن وجود دارد. سونی اعلام کرد که اکنون باید راحت تر از کنسول PS5 استفاده کنید. پس از مواجهه با چالش‌های عرضه در دو سال گذشته، این شرکت از طرفداران خود برای درک آنها در طول “تقاضای بی‌سابقه” از زمان عرضه PS5 در نوامبر 2020 تشکر کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ ایزابل توماتیس، معاون برند، سخت‌افزار و تجهیزات جانبی سونی اینتراکتیو اینترتینمنت، اظهار داشت که پیدا کردن کنسول PS5 باید برای کسانی که به دنبال دستیابی به آن هستند، راحت باشد. این کنسول در خرده فروشی های سراسر جهان در دسترس خواهد بود. برای کسانی که در ایالات متحده، بریتانیا، فرانسه، آلمان، هلند، بلژیک و لوکزامبورگ هستند، سونی توصیه می‌کند برای انواع گزینه‌های باندل PS5، فروشگاه PlayStation Direct خود را بررسی کنند.

سونی اکنون از این فرصت استفاده می کند تا استراتژی بازاریابی خود را برای PS5 اصلاح کند. آگهی بازرگانی جدیدی که یادآور یک کانال خبری زنده است همراه با ارجاعات بازی راه اندازی شده است. این شرکت همچنین با سازندگان رسانه های اجتماعی همکاری می کند و مجموعه ای از تبلیغات “Live from PS5” را میزبانی می کند. تبر عظیم لویاتان از بازی God of War در کنار چشم لندن ظاهر شده است. طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که پاپ آپ های بازاریابی مشابهی را در این هفته در اروپا ببینند.

این فشار بازاریابی درست پس از عرضه کنترلر جدید DualSense Edge و قبل از عرضه مورد انتظار پلی استیشن VR2 در 22 فوریه با قیمت 549.99 دلار انجام می شود. این هدست واقعیت مجازی ارتقا یافته دارای صفحه نمایش OLED، میدان دید 110 درجه، پشتیبانی از 4K HDR و قابلیت اجرای بازی ها تا 120 هرتز برای تجربه بازی روان تر است. با بیش از 30 بازی، از جمله Gran Turismo 7، Resident Evil Village و Horizon Call of the Mountain که قرار است در پنجره راه اندازی عرضه شوند، VR2 مطمئناً چیزی است که باید مراقب آن بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا