تکنولوژی

اولین پیکسل واچ گوگل

به نظر می رسد امسال، سالی باشد که گوگل اولین پیکسل واچ خود را معرفی می کند. تصاویر به بیرون درز شده، ساعتی با صفحه گرد نشان می دهد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ کاربران پیکسل واچ قادر خواهند بود با استفاده از حرکات بر روی پوست دست خود ساعت را کنترل کنند. با این به اصطلاح “رابط پوست”، ژست هایی مانند ضربه زدن یا کشیدن انگشت بر روی پوست کاربر در مناطقی ساخته می شود که نزدیک به جایی هستند که ساعت پوشیده می شود.

برای هندزفری های بی سیم، پوست جلوی گوش می تواند جای خوبی برای انجام «حرکات پوستی» باشد. برای دستگاهی مانند پیکسل واچ، مچ دست، ساعد، یا پشت دست می تواند مکان های مناسبی برای یک ژست ضربه زدن باشد که باید ساخته شود.

“رابط پوست” می تواند یک ویژگی جدید برای هندزفری های بی سیم، ساعت ها، و حتی عینک های هوشمند باشد. کار های انجام شده بر روی پوست کار می کنند زیرا یک «موج مکانیکی» ایجاد می کنند که می تواند توسط دستگاه پوشیدنی با استفاده از حسگرهای متعدد و شتاب سنج خوانده شود.

در سال ۲۰۱۸ هوآوی در حال کار بر روی یک سیستم مشابه برای یک ساعت هوشمند بود. کاربران با استفاده از یکی از انگشتان خود که روی پوست فشار می داد نامه می نوشتند و نامه بر روی صفحه نمایش ساعت ظاهر می شد.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا