تکنولوژی

اتصال نیازها به توانمندی‌ها برای رونق بازار فناوری

پنجاه‌وچهارمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن‌بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، پنجاه‌وچهارمین نشست مجازی بروکرهای شبکه فن‌بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری ۱۴ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

در این نشست تقاضاهای فناورانه‌ای چون «تولید توپ و راکت اسکواش» و «چند طرح فناورانه در حوزه دارویی» به عرضه کنندگان محصولات و خدمات عرضه می‌شود تا با استفاده از ظرفیت آنها این نیازها به پاسخ برسد.

فناوران نیز توانمندی‌های خود شامل «مصالح ساختمانی آماده»، «دستگاه خمیرگیر اتوماتیک»، «یخچال و فریزرهای آزمایشگاهی»، «دستگاه‌های تولید فنس و توری» و «سرم آبرسان و جوانساز پوست» را به متقاضیان عرضه می‌کنند تا با تجاری‌سازی محصولات خود، بازار آنها را توسعه دهند.

طرح‌هایی نیز برای سرمایه‌گذاری معرفی خواهند شد که شامل «آستاگزانتین»، «نرم‌افزار سلامت دیجیتال» و «پلت‌فرم‌های لنس(حوزه فری‌لنس)» می‌شوند.

کارگزاران تبادل فناوری شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بستر لازم برای تقاضا و تجاری‌سازی فناوری و همچنین جذب سرمایه در استان‌ها را فراهم کرده‌اند و وظیفه نزدیک کردن طرف‌های «عرضه» و «تقاضا» را در حوزه فناوری و محصولات پیشرفته بر عهده دارند. نقشی که با شکل گیری شبکه فن بازار در سال های اخیر توانسته؛ تبادلات فناورانه را در کشور رونق دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا