موبایل

LG G8s ThinQ با اسنپدراگون 855

البرز فاوا نیوز؛ اوایل امسال بود که الجی از پرچمدار جدید خود، G8 ThinQ رونمایی کرده بود. اکنون تصمیم به عرضه ی یک مدل ارزان تر از آن را با نام  G8s ThinQ گرفت. این گوشی که همان چیپست Snapdragon 855 مورد استفاده در نمونه ی قبلی استفاده می کند، همچنین در یک نسخه با 6 گیگ حافظه ی رم و 128 گیگابایت حافظه ی داخلی ارائه می شود.
صفحه نمایش 6.21 اینچی با رزولوشن 1080×22448 این گوشی از نوع OLED بود و در بالای نمایشگر یک سنسور 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.9 در کنار سنسور سه بعدی عمق (برای Hand ID) درون یک ناچ مستطیل شکل قرار گرفته می باشند.

G8s ThinQ در حال حاضر فقط در رنگ مشکی براق موجود می باشد. ولی در آینده انتظار می رود که دو رنگ آبی و سفید آن نیز ارائه شود.

در پشت نیز دوربین سه گانه شامل تغییراتی شده و از یک سنسور 12 مگاپیکسلی f/1.8 با زاویه دید معمولی، یک لنز 12 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2 برابری و یک سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی تشکیل  شده می باشد.
این اسمارت فون همراه با باتری 3550 میلی آمپر و سوار بر اندروید 9 هم اکنون با قیمت 530 دلار در دسترس می باشد. ولی عرضه ی آن به بازارهای دیگر به غیر از هند کمی طول خواهد کشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا