کامپیوتر

گزینه نظرسنجی در گروه های واتساپ

نظرسنجی ها راه بسیار خوبی برای تعامل با گروه بزرگی از مردم است و برای رسیدن به یک تصمیم یا دانستن اینکه گروه دوستان شما در مورد یک ایده چه فکر می کنند، کاملا مفید هستند. تلگرام که یکی دیگر از برنامه های پیام رسانی محبوب است، مدتی است که این ویژگی را داشته و واتساپ در نهایت آن را آزمایش می کند تا به کاربران ارائه کند.

گزینه نظرسنجی تنها برای گروه های واتساپ در دسترس خواهد بود و رمزگذاری شده خواهد بود، از جمله پاسخ هایی که کاربران دیگر به آن می دهند؛ این تقریبا به این معنی است که تنها مردم در گروه قادر خواهند بود به نظر سنجی و نتایج آن دسترسی داشته باشند.

همانطور که در تصویر می بینید، یک رابط کاربری جدید با یک زمینه متنی برای سوال شما وجود خواهد داشت، همراه با یک دکمه ساختن، و همچنین یک دکمه لغو. با این حال، از آنجا که این ویژگی در حال توسعه است، هنوز معلوم نیست که اگر محدودیتی برای تعداد پاسخ ها وجود داشته باشد یا چه مدت قادر به رای دادن به یک نظرسنجی باشید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ گزینه نظرسنجی در حال حاضر در نسخه iOS از این برنامه چت محبوب در دسترس است اما این بدان معنا نیست که این ویژگی به اندروید افزوده نمی شود.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا