موبایل

اسمارت فون تمام صفحه ی Mi Mix Alpha

البرز فاوا نیوز؛ قبل تر گفته بودیم که شرکت ها این روزها از روش های مختلفی در طراحی گوشی خود استفاده می کنند تا پنل جلویی آن تماماً نمایشگر باشد. حال شرک چینی شیائومی تصمیم به استفاده از نمایشگری که تا قسمت پشت گوشی امتداد یافته است در گوشی جدید خود استفاده کند.
قبلاً از این گوشی گفته بودیم که قرار است Mi Mix Alpha با دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه شود. اما هیچ اطلاعات دیگر درمورد طراح آن نداشتیم؛ تا امروز صبح که شیائومی از این گوشی رونمایی کرد. که قیمت آن چیزی در حدود 2800 دلار می باشد؛ که به این معناست قیمت آن از Galaxy Fold سامسونگ و حتی Mate X هواوی بیشتر می باشد.

در کنار سنسور 108 مگاپیکسلی شاهد حضور یک سنسور فوق عریض 20MP و یک لنز تله 12MP هستیم.

این گوشی زیبا از +Snapdragon 855 به علاوه ی 12 گیگ حافظه ی رم برای پردازش بهره می برد و همچنین از 512 گیگ حافظه برای ذخیره ی اطلاعات مهم شما استفاده خواهد کرد. باتر 4050 میلی آمپر ساعتی (که تشکیل شده از nano silicone cathode می باشد) آن از فست شارژر 40 واتی پشتیبانی می کند.
حال میرسیم به جالبترین قسمت این گوشی، صفحه نمایشی که در لبه ها خم خورده و تا پنل پشتی آن امتداد یافته و به نوار نازکی که دوربین سه گانه روی آن قرار دارد ختم شده است. شیائومی می گوید این طراحی اجازه می دهد تا 180 درصد این گوشی از صفحه نمایش تشکیل شود. این گوشی در اواخر ماه دسامبر به بازار جهانی عرضه خواهد شد.

نمایشگر این گوشی با آخرین تکنولوژی محافظ های صفحه نمایش پوشیده شده می باشد همچنین ماژوال سرامیکی که دوربین سه گانه را در دل خود جای داده است از محافظ یاقوت کبود استفاده می کند.

 

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا