موبایلویدئو

تست مقاومت iPhone 11 ارزان ترین آیفون 2019

البرز فاوا نیوز؛ iPhone 11 با قیمت 700 دلار ارزان ترین گوشی امسال اپل می باشد. همانطور که در ابتدای فیلم می بینید فست شارژری در جعبه ی این گوشی قرار داده نشده است ولی این گوشی از فست شارژر های 18 واتی پشتیبانی می کند و اگر علاقه به شارژر شدن سریع گوشی خود دارید باید آن را جداگانه تهیه نمایید.
اولین تست صورت گرفته تست خش پذیری بود که خط هایی در سختی 6 و 7 ایجاد شد؛ یعنی اگر عادت به استفاده از محافظ صفحه ندارید نگران خط انداختن مواردی مانند کلید و سکه که ممکن است در جیب با گوشی در تماس داشته باشند، نباشید.

استفاده از ناچ مخصوصاً از نوع عریض آن که در اسمارت فون های بالارده ی امسال دیده نمی شد؛ اما اپل در پرچمدارهای امسال خود استفاده کرده است!

فریم میانی این گوشی که جدا کننده ی پنل نمایشگر از پنل پشتی می باشد از نوع آلمینیوم بازیافتی است، که مقاومت خوبی در برابر خم پذیری نسبتاً بالا که ممکن است با تحت فشار بودن گوشی در جیب یا کیف شما اتفاق بیفتد دارد.
صفحه نمایش این گوشی که نسبت به نسل قبل هیچ تغییراتی نداشته 10 ثانیه زیر شعله ی فندک دوام آورد ولی زود پیکسل ها خود را ترمیم کردند.

به نظر شما با تغییرات اندکی که iPhone 11 نسبت به iPhone X داشته، و البته نبود بعضی از اقلامی که آن ها را در جعبه ی میانرده های خیلی از کمپانی ها (مانند فست شارژر و موارد دیگر) می توان دید؛ آیا این گوشی ارزش خرید دارد یا خیر؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا