کامپیوتر

بازی Call of Duty Mobile برای اندروید و آی او اس منتشر شد

البرز فاوا نیوز؛ بعد از معرفی بازی جدید COD: Modern Warfare، اکتیویژن خبر از انتشار نسخه ی موبایل این بازی با همکاری Tencent (تنسنت موبایل ناشر بازی پاپجی موبایل نیز می باشد) منتشر کرده بود. دیشب بود که Call of Duty: Mobile با یک تریلر رسمی از سوی این کمپانی برای اندروید و IOS منتشر شد.
برای اجرای این بازی در مجموع به 2 گیگ حافظه ی رم خالی احتیاج خواهید داشت پس این بازی را در اکثر گوشی های میان رده نیز می توان اجرا کرد. همچنین این بازی در حدود 1.5 گیگ حجم دارد و دارای کیفیت گرافیکی قابل قبولی می باشد.

در ابتدا حالت 5v5 آزاد می باشد که بالا تر رفتن لول شما بخش بتل رویال و بخش هایی مانند زامبی و … که به زودی به بازی اضافه می شوند برای شما باز خواهد شد.
با بالا رفتن امتیاز (کشتن بیشتر افراد تیم مقابل) گزینه هایی برای استفاده از پهپاد و موشک برای از بین برد دشمن از راه دور برای شما روشن می شود.
با از بین بردن بیشتر افراد تیم مقابل در زمان مشخص در حالت اول بازی که در لول های پایین موجود می باشد، تیم شما برنده خواهد شد.

بخش بتل رویال در لول هفت امکان پذیر می باشد که با بازی در چند راند بخش 5v5 لول شما به حدنصاب برای شرکت در بخش بتل رویال خواهد رسید. شما اکنون می توانید با مراجعه به استور اسمارت فون خود این بازی را برای اندروید و ios دریافت نمایید.

[aparat id=’TSBLP’]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا