تکنولوژی

جابزلند-اولین کمپ توانمندسازی مشاغل خانگی نوآورانه

به گزارش البرز فاوا نیوز، جابزلند، اولین کمپ توانمندسازی طرح‌های مشاغل خانگی نوآورانه، با هدف توانمندسازی افراد مستعد به عنوان صاحبان و رهبران این مشاغل و با تمرکز بر افزایش اشتغال و ایجاد بستری مناسب در جهت ایجاد کسب و کارهای خانگی و به همت جهاد دانشگاهی خراسان رضوی و گروه مشاورین اینوواتوس طراحی و تدوین گردیده است.

در این رویداد شرکت کنندگان به مدت یک ماه تحت نظر بهترین منتورهای کسب و کار و مشاورین این حوزه خواهند بود و از تجارب و دانش این عزیزان در جهت پیشبرد و بهبود طرح خود نهایت بهره را خواهند برد.

امروزه کسب و کارهای خانگی با بهره گیری از امتیازاتی چون توسعه دانش و گسترش فناوری اطلاعات و ارتباطات، طیف گسترده ای از مشاغل را در اکثر حوزه های اقتصادی به خود اختصاص داده اند و در زمره یکی از حیاتی ترین و ضروری ترین بخش های اقتصادی جوامع بشری به شمار می روند.

از این رو صاحبان و رهبران این مشاغل جهت مدیریت و رهبری علاوه بر مهارت های فنی، به مهارت هایی همچون مدیریت زمان، مدیریت و سازماندهی منابع، مدیریت فردی و تیمی و از همه مهمتر مهارت های بازاریابی نیازمندند.

در این راستا با هدف شناسایی افراد مستعد دارای طرح های نوآورانه – به عنوان صاحبان و رهبران این مشاغل- در جهت توانمندسازی این افراد برای فراهم سازی بستری مناسب در جهت شکل گیری مشاغل خانگی نوآورانه پایدار و ایجاد اشتغال برای افراد تحت پوشش، رویداد جابزلند تحت عنوان اولین کمپ توانمندسازی مشاغل خانگی نوآورانه، طراحی و تدوین گردیده است.

هدف از برگزاری این کمپ، توانمندسازی افراد مستعدی است که دارای طرح اولیه می باشند و همچنین آماده سازی این افراد جهت ورود به بازار، راه اندازی و شکل گیری کسب و کار و توسعه اشتغال می باشد.

ویژگی های منحصر به فرد کمپ توانمندسازی:

  • غربالگری ایده ها با استفاده از متد رتبه بندی
  • افزایش دانش مخاطبان با بهره مندی از دانش و تجارب منتورهای تخصصی حوزه کسب و کار
  • ارائه خدمات منتورینگ هدفمند و همسو با آموزش ها
  • انجام فرآیند کامل اعتبارسنجی با کمک آموزش، مشاوره، منتورینگ، ارائه گزارش
  • توجه ویژه به مولفه های رفتاری-شناختی و رفتار شناسی مخاطبین در جهت تشخیص روحیه کارآفرینی با استفاده از تست های استاندارد و منتورهای تخصصی این حوزه
  • نگاه علمی به مبحث داوری

این کمپ از ۶ مهر شروع می شود و تا ۱۳ آبان ماه ادامه دارد، مکان برگزاری کلاس ها و برنامه های آموزشی این کمپ در مجتمع دکتر شریعتی جهاد دانشگاهی مشهد واقع در سه راه ادبیات می باشد و به مدت ۶ هفته طبق زمان بندی های از پیش تعیین شده برنامه های کمپ اجرایی می‌گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا