موبایل

احتمال تغییر طراحی آیفون 14 اپل

آیفون 14 – یا حداقل مدل های Pro – به شدت احتمال دارد که امسال تغییر در طراحی داشته باشند. بسیاری از شایعات قابل اعتماد گفته اند که اپل شکافی که برای اولین بار سال 2017 در آیفون ها ظاهر شد را جایگزین خواهد کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ اعتقاد بر این بود که اپل آیفون ۱۴ را با یک شکاف قرصی شکل برای دوربین جلو و دوربین مادون قرمز و یک سوراخ دایره ای برای پروژکتور نقطه مجهز خواهد کرد؛ دو مورد اخیر اجزای سیستم باز کردن چهره Face ID هستند.

در حالی که انتظار نمی رفت صفحه نمایش آیفون 14 مثل صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S22 باشد؛ همچنین اپل نیاز به فضایی برای فناوری شناسایی چهره یا فیس آیدی دارد و همه اینها باعث می شوند به شک بیوفتیم که اصلا نیازی به حذف شکاف هست یا نه.

به نظر می رسد خانواده آیفون 14: 6.1 اینچ آیفون 14، 6.7 اینچ آیفون 14 مكس، 6.1 اینچ آیفون 14 پرو و 6.7 اینچ آیفون 14 پرو مکس داشته باشد. مدل های پیشرفته تر ممکن است یک قاب تیتانیوم با دوام تر و برجستگی دوربین پهن شده با یک حسگر اصلی جدید 48MP داشته باشد که جایگزین دوربین فعلی  12MP خواهد بود.

انتظار می رود از آیفون 14 قبل از سپتامبر رونمایی شود؛ در حال حاضر، همه چشم انتظار آیفون 3 SE هستند، که در تاریخ 8 مارس رونمایی می شود.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا