تکنولوژی

ویژگی جدید واتساپ برای ایجاد تجربه بهتری برای کابران ارائه میشود

واتساپ در حال آپدیت کردن خود و اضافه کردن ویژگی جدید و مفیدی است تا تجربه بهتری برای کابران خود ایجاد کند. نسخه واتساپ بتا اندروید 2.22.6.3 گزینه ی جستجوی جدیدی را به ارمغان می آورد. اگر چه این آپدیت برای تلفن های موبایل شبیه گزینه فعلی واتس اپ برای جستجو است؛ با این تفاوت که این آپدیت به شما اجازه را می دهد تا جستجو درست تری از صفحه اطلاعات از مخاطبین و گروه های خود داشته باشید، بدون اینکه نیاز داشته باشید به یک گروه خاص و یا چت که در آن پیام ارسال شده است، بروید.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ این ویژگی در حال حاضر با گروه کوچکی از دارندگان نسخه بتا در حال آزمایش است، و برخی یک مشکل اندک را گزارش می کنند که در آن گاهی جستجو نمی تواند ظاهر شود. با این حال، همانطور که شما می توانید تصور کنید این گزینه هنوز در حالت آزمایشی است؛ پس بودن یک سری اشکالات عادی است.

میانبر جستجو تنها چیزی نیست که واتساپ به تازگی در حال آزمایش آن بوده است. از جمله ویژگی های جدیدی که این شرکت در حال حاضر در حال کار بر روی آن است، واکنش های پیامی با استفاده از ایموجی ها است.

واکنش به پیام ها چیزی است که واتساپ در حال حاضر از رقبای خود عقب مانده است؛ علاوه بر آن، شما قادر خواهید بود در فهرستی ببینید چه کسی مثل شما به پیام های مشابه واکنش نشان داده است.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا