موبایل

وان‌پلاس نورد CE با قیمت ۳۰۰ یورو معرفی شد

وان‌پلاس ساعاتی قبل از جدیدترین گوشی خود با نام نورد CE رونمایی کرد. این گوشی از نمایشگر ۶٫۴ اینچی امولد با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد. اگرچه ضخامت بدنه‌ی آن به ۷٫۹ میلی‌متر رسیده، ولی برخلاف مدل اصلی نورد در بدنه‌ی این گوشی جک هدفون دیده می‌شود.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ در پنل پشتی این گوشی دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به همراه اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی به چشم می‌خورد. انرژی این گوشی از طریق باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که به لطف پشتیبانی از شارژ ۳۰ واتی در عرض ۳۰ دقیقه انرژی این باتری از ۰ به ۷۰ درصد می‌رسد.

پردازش‌های این گوشی بر عهده‌ی چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G قرار دارد و این در حالی است که مدل اصلی نورد همراه با چیپست اسنپدراگون ۷۶۵G راهی بازار شد. همچنین به جای بهره‌گیری از دوربین سلفی دوگانه‌ی موجود در وان‌پلاس نورد، کاربران این گوشی برای گرفتن عکس‌های سلفی باید از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی استفاده کنند.

وان‌پلاس نورد CE

کاربران برای خرید مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی این گوشی باید مبلغ ۲۹۹ یورو (۳۶۵ دلار) بپردازند و مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هم با قیمت ۳۶۹ یورو (۴۵۰ دلار) راهی بازار می‌شود. همانطور که نام این گوشی نشان می‌دهد، وان‌پلاس نورد CE برای آن بخش از طرفداران وان‌پلاس نورد ساخته شده که به برخی ویژگی‌های آن نیازی ندارند و در عوض مبلغ پایین‌تری را می‌پردازند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا