موبایل
موضوعات داغ

آیفون SE 3 مقرون به صرفه تر از هم نسل خود خواهد بود

انتظار می رود اپل اطلاعیه های محصول سال ۲۰۲۲ خود را با آیفون نسل سوم SE شروع کند. گزارشی جدید حاکی از آن است که آیفون SE 3 مقرون به صرفه تر از هم نسل خود خواهد بود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ بر اساس شایعات شنیده شده، آیفون 3 SE می تواند از هزینه کم 300 دلاری شروع شود و این امر آن را ارزان تر از آخرین مدلی می کند که 399 دلار قیمت داشت.

دانیل ایوز تحلیلگر اوراق بهادار ودبوش معتقد است قیمت 399 دلاری بدون تغییر باقی خواهد ماند، اما احتمال قیمت پایین تر را رد نکرده است. ایوس فکر می کند اپل در حال حاضر تجربه “قوی ترین چرخه ارتقاء آیفون خود را از سال 2015 داشته است” و نمی خواهد در قیمت گذاری از خود پیشی بگیرد.

آیفون 2022 SE 3 انتظار می رود حدود 1.4 میلیارد کاربر تلفن آندروید و 300 میلیون صاحبان آیفون را فریب دهد. اپل یک تولید کننده شناخته شده در آسیا نیست و بیشتر تحت سلطه تولیدکنندگان اندرویدی مانند سامسونگ، هوآوی، و وان پلاس است. آیفون SE 3 ممکن است که این را تغییر دهد و به افزایش فروش در بازارهایی مانند چین کمک کند.

اگر چه برچسب قیمت 300 دلاری برای گوشی های موبایل بیش از حد خوب به نظر می رسد که درست باشد، اما ممکن است، با توجه به یک گزارش در فوریه که به قیمت حدود 305 دلار اشاره کرد.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا