موبایل

وان پلاس از 7T Pro و 7T Pro McLaren رونمایی کرد

البرز فاوا نیوز؛ در حالی که چند روز بیشتر از معرفی OnePlus 7T نمی گذرد، که این کمپانی چینی از نسخه ی Pro آن و یک نسخه ی مخصوص با نام 7T Pro McLaren رونمایی کرد. این اسمارت فون به غیر از طراحی متفاوت نسبت به 7T از پردازنده ی گرافیکی قویتری هم بهره می برد.
چیپست +Snapdragon 855 که در نسخه ی 7T نیز شاهد آن بودیم در حال حاضر بهترین انتخاب برای گوشی های اندرویدی بالارده می باشد، که 7T Pro و نسخه ی مکلارن آن از این پردازنده نیز استفاده می کنند.

این اسمارت فون با فست شارژر 30 واتی با نام Warp Charge 30T که با نسخه ی 7T معرفی شد عرضه می شود. این فناوری 27 درصد سریع تر از شارژر های 30 واتی موجود می باشد.

به لطف دوربین سلفی پاپ آپ (16 مگاپیکسلی IMX471 ساخت سونی) نسبت صفحه به نمایشگر این اسمارت فون نسبت به نسخه ی قبل بیشتر بوده و در دسته ی نمایشگر های full view قرار می گیرد. این نمایشگر 90 هرتز با اندازه ی 6.67 اینچی از نوع AMOLED بوده و از +HDR پشتیبانی کرده و همچنین رزولوشن آن 3120×1440 می باشد.
سنسور اصلی ماژوال سه گانه، یک سنسور 48 مگاپیکسلی IMX586 شرکت سونی با گشودگی دیافراگم f/1.6 که مجهز به لرزشگیر اپتیکال نیز می باشد، است. دوربین های کمکی نیز شامل یک لنز 8 مگاپیکسلی تله با زوم سه برابری و یک سنسور 16 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و حالت عکاسی ماکرو می باشد.

پنل پشتی 7T Pro McLaren دارای طراحی رگه های چوب و کمی رنگ زرد میباشد. همچنین در جعبه ی این نسخه یک کیس از جنس alcantara (ماده ی مورد استفاده در تزیینات داخلی خودروهای مک‌لارن) قرار خواهد گرفت.

وان پلاس 7T Pro با اندروید 10 و رابط کاربری OxygenOS 10 با حافظه ی رم 8 گیگابایتی و حافظه ی داخلی 256 گیگی، 760 یورو از هفته ی آینده و نسخه ی 7T Pro McLaren (در تاریخ 5 نوامبر) با حافظه ی رم و داخلی 12/256 گیگابایتی، 830 یورو به فروش خواهند رسید.


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا