تکنولوژیکامپیوتر

اپل ممکن است در حال کار بر روی آیپد تاشو خود باشد!

سال گذشته حدود 8 میلیون گوشی هوشمند تاشو به فروش رفت و پیش بینی می شود امسال محموله ها بیش از 100 درصد افزایش یابد. بنا به گزارش ها، پس از سامسونگ، هوآوی، موتورولا، و تقریباً هر تولیدکننده بزرگ اندروید دیگر، قرار است گوگل اواخر سال جاری به چین بپیوندد. گفته می شد اپل با این ایده بازی می کند، اما طرح آن در همه جا درز کرده بود. در حال حاضر به نظر می رسد که این شرکت به تولید نوع دیگری از دستگاه های تاشو فکر می کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ ظاهرا اپل در حال کار بر روی یک هیبرید آیپد/مک بوک تاشو با صفحه نمایش ۲۰ اینچی است؛ به نظر می رسد که این دستگاه مانند Lenovo ThinkPad X1 خواهد بود، به این معنی که شما قادر خواهید بود آن را به یک لپتاپ صاف هم تبدیل کنید. که نشان می دهد که به جای صفحه کلید فیزیکی، شما می توانید از یک صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

گورمن می گوید اپل از چند سال گذشته روی آیپد/مک بوک تاشو خود کار می کرده است. یانگ پیش از این گفته بود که اپل قصد دارد این دستگاه را سال ۲۰۲۶ منتشر کند، این تاریخ نیز زمانی است که انتظار می رود این شرکت از عینک واقعیت افزوده و خودروی اپل شایعه شده خود هم رونمایی کند.

با توجه به نشت های اخیر، اپل هنوز از آینده گوشی های تاشو مطمئن نیست و نگران کاستی های آنها نیز هست. به طور کلی، تلفن های تاشو، حجیم، شکننده و بیشتر مستعد آسیب هستند. نرم افزار این گوشی ها بی اشکال نیست و با وجود قیمت بالا، گوشی های تاشو معمولاً سیستم های دوربین با شکاف بالا را ارائه نمی دهند.

فناوری در حال پیشرفت است، و تا آن زمان اولین محصول تاشو اپل رونمایی شده است و حتی زمان بیشتری برای بهبود داشته است. در حال حاضر اپل محبوب ترین تبلت ها را می سازد و آیپد تاشو به آن کمک خواهد کرد که محدوده فروش خود را افزایش دهد.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا