کامپیوتر

مشخصات سامسونگ گلکسی تب S8

نشت های زیادی درمورد تبلت جدید سامسونگ، گلکسی تب s8، رخ داده است؛ رونمایی از این تبلت در کنار گلکسی S22در9 فوریه خواهد بود.

این اخبار نشان می دهند که این سری تبلت از سه مدل تشکیل شده است؛ 11 اینچ مدل ال سی دی، 12.4 اینچ تب S8 پلاس و 14.6 اینچ تب S8 اولترا؛ مدل های بزرگتر به احتمال زیاد پنل های AMOLED خواهند داشت. هر سه مدل این تبلت از قلم S پشتیبانی خواهند کرد و به نظر می رسد که آنها تنها توسط Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 تغذیه می شوند. سامسونگ به ظاهر ادعا می کند که این تبلت ها یک پردازنده سریع تر ۲۴ درصد و 52 درصدGPU  بهتر از Galaxy Tab S7 Plus خروجی خواهند داشت.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ سامسونگ احتمالا قلم S جدیدی برای این تبلت جدید ساخته است و آن سریع تر از نوع فعلی خواهد بود، به همراه ارائه ی تاخیر 2.8 میلی ثانیه ای در مدل اولترا،که این بهبود قابل توجهی نسبت به تاخیر 5.6 میلی ثانیه ای تب S7 پلاس است.

انتظار می رود تب S8 باتری 8000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد و مدل پلاس با باتری 10090mAh خواهد بود که همان باتری های داخل نسل های قبل خود هستند و اندازه صفحه نمایش مشابهی نیز دارند.

دوربین عقب دوتایی به ظاهر همان دوربین اصلی 13MP است اما این تبلت ویژگی جدید دوربین اولترا-واید 6MP ، به جای سنسور 5MP بر روی مدل های فعلی، را دارد. دوربین جلو در حال ارتقاء از 8MP در مدل های فعلی، به یک واحد اولترا-واید 12MP است.

تب S8 و S8 پلاس ظاهرا در رنگ های گرافیت، نقره ای و رنگ رزگلد آمده است؛ آنها 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت یا 256 گیگابایت ذخیره سازی ارائه می دهد.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا