موبایل

اخبار جدید منتشر شده گوشی گوگل پیکسل 6a

پیکسل 6a ممکن است در رسانه ها به اندازه پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در ماه های منتهی به رونمایی خود اتفاق افتاد، توجه دریافت نکرده باشد اما با توجه به اینکه این گوشی نسخه مقرون به صرفه تر و کم کاربرد تر از دو نسخه قبلی است، این موضوع قابل درک است قابل درک است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ ممکن است زمان کمتری از آن چیزی که ما فکر می کردیم تا زمانی که پیکسل 6a در فروشگاه ها رونمایی شود، وجود داشته باشد. در حالی که پیکسل 5a در ماه اوت سال گذشته منتشر شد، و گوشی های سری A آینده به طور رسمی برای Q3 یا Q4 از سال 2022 نیز شایعه شد، نشت توییتر غیر منتظره اخیر نشان داد پیکسل 6a در واقع می تواند در همین ماه می برسد.

البته اگر معلوم شود این نشت اطلاعات غلط بوده است، ما هیچ دلیلی برای انتظار رونمایی زودتر از حد طبیعی نداریم؛ هیچ نشت و یا اخبار دیگری در مورد گوگل پیکسل 6a تاریخ انتشار وجود ندارد.

یک چیز که در مورد پیکسل 6a قطعی است قیمت آن است؛ که قیمتی کمتر از نسخه های هم نسل قبلی خود خواهد داشت.

به علاوه، گوشی های پیکسل 6 با قیمت قابل توجهی پایین تر در سال جاری نسبت به پیکسل 5 راه اندازی شد، روندی که ما انتظار داریم به پیکسل 6a نیز گسترش یابد. هنوز نشتی درمورد قیمت وجود ندارد، اما ما می توانیم حدس بزنیم که پیکسل 6a احتمالا حدود 400 دلار هزینه خواهد داشت.

یکی از بزرگترین عوامل تفاوت بین پیکسل 6 و پیکسل ارزان تر 6a متاسفانه دوربین است؛ شایعه بیانگر این است که پیکسل 6a از مشخصات دوربین رده بالا مانند هم نسل های خود برخوردار نخواهد بود.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا