تکنولوژی

پشتیبان گیری نامحدود واتساپ گوگل درایو ممکن است به پایانش نزدیک شده باشد

تا کنون واتساپ، ذخیره سازی نامحدود در گوگل درایو برای پشتیبانی از اطلاعاتش را ارائه کرده است. این شرکت همچنین، گزینه های بک آپ کردن به iCloud (برای کاربران آیفون) را نیز ارائه می دهد؛ در حال حاضر، چیزی مشابه ممکن است برای کاربران اندروید اتفاق می افتد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ گزارش شده که این اپلیکیشن چت محبوب به نظر می رسد در حال برنامه ریزی برای تغییر در مورد بک آپ گیری در گوشی های اندروید است. خطوط در کد برنامه به این واقعیت اشاره می کنند که واتس اپ ممکن است گزینه ذخیره سازی نامحدود گوگل درایو خود برای بک آپ گیری را از دست دهد. به نظر می رسد واتساپ در نظر دارد که به شما اجازه ی کنترل حجم بک آپ گیری را می دهد.

این ویژگی به شما این امکان را می دهد که آیتم هایی که پشتیبان گیری می شوند را خودتان انتخاب کنید، و انواع خاصی از فایل ها را از پشتیبان گیری خارج کنید؛ پرونده هایی که ممکن است قادر به مستثنی کردن آن ها باشید عکس ها، فایل ها و ویدیوها هستند.

با توجه به آن، به نظر می رسد واتساپ واقعا در حال تحمیل محدودیت های پشتیبان گیری برای کاربران اندروید از این برنامه است. با توانایی مدیریت پشتیبان گیری گوگل درایو، واتساپ به شما این امکان را می دهد تا مقدار بیشتری فضا بتوانید ذخیره کنید.

واتساپ به روز رسانی و ویژگی های جدید زیادی در نظر دارد؛ بالاخره به نظر می رسد کاربران آیپد ممکن است، یک برنامه واتساپ طراحی شده مخصوص آیپد در اختیار داشته باشند. یکی دیگر از ویژگی های مفید که ممکن است به زودی رونمایی شود، انتقال چت از اندروید به iOS خواهد بود.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا