فناوری اطلاعات

بررسی شبکه ملی اطلاعات و هوشمندسازی در بهمن ماه

رئیس پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری سیزدهمین کنفرانس علمی فرماندهی و کنترل ایران (C۴I) با شعار “فرماندهی و کنترل، فناوری‌های نو، پیشرفت ملی” در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از ایسنا، دکتر وحید یزدانیان، هدف از برگزاری این کنفرانس را گسترش فرهنگ و پیشرفت مبانی نظری، کاربردی و توسعه‌ای این حوزه دانست و افزود: پژوهشگاه ارتباطات به عنوان میزبان این رویداد مهم، از تمامی پژوهشگران، متخصصان، فناوران و صاحبنظران مراکز تحقیقاتی، علمی، دانشگاهی، صنعتی و مدیریت کشور دعوت می‌کند با ارسال مقالات و دستاوردهای علمی، فنی و مدیریتی خود، در این رویداد مشارکت کنند.

یزدانیان با بیان اینکه این کنفرانس در هفت محور برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این رویداد در خصوص موضوعاتی چون “مبانی نظری، اصول و سیاست‌های فرماندهی و کنترل”، “توسعه علوم و فناوری‌های نوظهور، فرماندهی و کنترل”، “امنیت در چرخه‌های فرماندهی و کنترل”، “شبکه ملی اطلاعات، فرماندهی و کنترل”، “توسعه زیرساخت‌های مؤثر بر ارتقاء نظام فرماندهی و کنترل”، “فرماندهی و کنترل در فضای سایبری” و “هوشمندسازی در نظام فرماندهی و کنترل” بحث و تبادل نظر خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات، به گفته وی سیزدهمین کنفرانس ملی فرماندهی و کنترل ایران بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا