تکنولوژی

حمایت از ۳ تیم برتر استارت آپی در حوزه بازنشستگی و سالمندی

۳ ایده استارت آپی سالمندان، بازنشستگان، سلامت جسمی و اوقات فراغت معرفی می شوند و از سوی صندوق بازنشستگی کشور مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از مهر، یک مرکز نوآوری در صندوق بازنشستگی کشور رویدادی استارت آپی در زمینه بازنشستگان و سالمندان در محورهای سلامت جسمی، اوقات فراغت، گردشگری، سلامت روان و توان افزایی فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی را برگزار کرده است.

پس از فراخوان اولیه این رویداد در مهرماه ۹۹، ۱۰۷ تیم از ۲۳ استان در این رویداد استارت اپی  شرکت کردند که از این میان  ۵۴ تیم موفق شدند به مرحله دوم ارزیابی رویداد راه پیدا کنند؛ پس از داوری ۱۵ تیم به مرحله نهایی و ارزیابی و انتخاب اولین دوره شتابدهی و جذب این مرکز نوآوری راه یافتند.

عادل دهدشتی مدیرعامل این مرکز نوآوری در صندوق بازنشستگی کشوری گفت: برخی از تیم های شرکت کننده به دلیل عدم مطابقت موضوعی حذف شدند و به مرحله رقابت راه پیدا نکردند. برخی از تیم ها نیز برغم داشتن ایده های نو و طرح های خوب به دلیل آماده نبودن فرآیند و مدل تجاری در مرحله پیش شتابدهی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه ۳ تیم استارت آپی مورد حمایت صندوق بازنشستگی قرار می گیرند، اظهار داشت: در نهایت ۱۵ تیم به مرحله نهایی جهت بررسی برای قرار گرفتن در دوره شتابدهی و توسعه بازار راه یافتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا