کامپیوتر

کیبوردهای مکانیکی جدید DeathStalker ریزر معرفی شدند

ریزر سه کیبورد مکانیکی جدید معرفی کرده و آن‌ها را در سری DeathStalker قرار داده است. این کیبوردها با نام V2 Pro، V2 و V2 Pro Tenkeyless از سوییچ‌های مکانیکی نوری برخوردارند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از شهر سخت افزار؛ Razer کیبوردهای جدیدی را معرفی کرده است. این کیبوردها تحت سه مدل DeathStalker عرضه و به سوییچ‌های مکانیکی نوری مجهز شده‌اند. این سوییچ‌ها عمر بهتری دارند، حس کیبوردهای مکانیکی لمسی را به کاربر منتقل می‌کنند و زودتر از مدل‌های قدیمی عمل می‌کنند.

کیبورد بی‌سیم با کلیدهای کامل DeathStalker V2 Pro برند ریزر را می‌توان با قیمت 250 دلار در اختیار گرفت. این در حالی است که دو مدل دیگر در ماه‌های آینده به بازار خواهند آمد. کیبورد DeathStalker V2 Pro Tenkeyless بدون اعداد ماشین حساب عرضه می‌شود تا کمی سبک‌تر باشد. این کیبورد با قیمت 219 دلار به فروش می‌رسد.

مدل DeathStalker V2 نیز سیمی است و 200 دلار قیمت دارد. این سه کیبورد را می‌توان با سوییچ‌های کلیکی یا خطی ریزر در اختیار گرفت که هر کدام دوامی معادل 70 میلیون بار کلیک دارند. هر دوی این سوییچ‌ها نوری هستند تا تاخیر به حداقل برسد.

مدل‌های بی‌سیم را می‌توان با بلوتوث یا یک USB  با فرکانس 2.4 گیگاهرتز به کامپیوتر متصل نمود. با بلوتوث امکان ذخیره اتصال به سه دستگاه وجود دارد، اما USB از سرعت بالا و تاخیر کم برخوردار است. عمر باتری نیز در V2 Pro به 40 ساعت می‌رسد و در V2 Pro TKL تا 50 ساعت گزارش شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا