موبایل

شیائومی پول افرادی که اولین گوشی این شرکت را خریده بودند پس می‌دهد

شیائومی در سال ۲۰۱۱ از اولین گوشی خود با نام می ۱ رونمایی کرد. با عرضه‌ی این گوشی، شیائومی رسما وارد حوزه‌ی ساخت گوشی‌های هوشمند شد و این در حالی است که در آن دوران تقریبا هیچ پرچم‌دار ارزان‌قیمتی در بازار وجود نداشت و چند سال بعد شرکت‌هایی مانند وان‌پلاس این روند را ادامه دادند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ روز گذشته شیائومی در جریان مراسم معرفی گوشی میکس ۴ و تبلت‌های می پد ۵ اعلام کرد تمام کاربرانی که اولین گوشی این شرکت را پیش‌خرید کرده‌اند حالا می‌توانند پول پرداخت شده برای این گوشی را پس بگیرند. به گفته‌ی شیائومی، آمار پیش‌خرید این گوشی ۱۸۴۶۰۰ واحد بوده و با توجه به قیمت ۳۰۸ دلاری آن، این شرکت می‌خواهد ۵۷ میلیون دلار به بخشی از مشتریان اولین گوشی خود بپردازد.

البته با توجه به متن منتشر شده از طرف شیائومی، به نظر می‌رسد این بازپرداخت به صورت کارت هدیه برای فروشگاه اینترنتی شیائومی خواهد بود و بازپرداخت نقدی نیست. اما در هر صورت این حرکت شیائومی برای تقدیر از اولین مشتریان گوشی خود بدون شک با استقبال گسترده از طرف کاربران چینی روبه‌رو می‌شود.

شیائومی

اگرچه امروزه هیچ‌کدام از پرچم‌داران شیائومی ۳۰۸ دلار قیمت ندارند، اما در این میان می‌توانیم به گوشی‌های جذابی مانند ردمی نوت ۱۰ پرو و پوکو X3 پرو اشاره کنیم که در همین محدوده‌ی قیمت راهی بازار شده‌اند. گفتنی است شیائومی طی ماه‌های گذشته رشد شگفت‌انگیزی تجربه کرده و در ماه ژوئن هم با پشت سر گذاشتن سامسونگ در رتبه‌ی اول بازار جهانی موبایل قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا