گیم

روش بازگشایی رمزهای تمام درها و گاو صندوق‌های بازی Stray

گربه دوست داشتنی شما نیازمند کمک است؟ ما اینجاییم تا با توضیح روش بازگشایی تمام رمزهای بازی Stray، مسیر سر سخت گربه ملوس شما را هموارتر کنیم.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل از سرگرمی، دنیای جذاب بازی Stray، چالش‌های جذابی نیز دارد که برخی از آن‌ها بسیار آسان و برخی دیگر سخت و نیازمند کاوش گربه‌ای هستند. بدون شک همه شما در حالی که با گربه دوست داشتنی خود در حال پیش بردن بازی Stray هستید، به پازل‌هایی برخورد می‌کنید که می‌توانند برای پیشرفت شما حیاتی باشند. این پازل‌ها می‌توانند در قالب درهایی ظاهر شوند که حتما باید رمز آن‌ها را بیابید یا گاو صندوق‌هایی باشند که صرفا پیش برد بازی را جذاب‌تر کرده و از سوی دیگر باز نکردن آن‌ها صدمه‌ای به بازی شما وارد نمی‌کند. در بازی Stray به طور کلی چهار رمز وجود داشته که تنها دو رمز از میان آن‌ها مربوط به داستان بازی هستند و یافتن آن‌ها چندان آسان نیست!

استودیو BlueTwelve بازی Stray را زیبا و چالش برانگیز طراحی کرده است و این روزها نظر بسیاری را به خود جلب کرده و حتی افرادی که به گربه‌ها علاقه چندانی ندارند نیز به تجربه این بازی نشسته‌اند. همانطور که در ابتدا اشاره شد، برخی پازل‌های این بازی آزار دهنده بوده و می‌تواند زندگی گربه شما را سخت کند! به همین بهانه قصد داریم نگاهی به تمام رمزهای بازی Stray داشته باشیم.

رمز در آپارتمان

یکی از اولین راه بندهایی که پیش روی شما قرار می‌گیرد، دری در انتهای راهرویی تاریک است. دوست شما که یک پهباد بامزه است، شما را به سوی صفحه کلیدی که برای بازگشایی در باید از آن استفاده کنید هدایت می‌کند. پیش از در، اتاقی بسیار تاریک وجود دارد. وارد اتاق شوید و با چراغ قوه پهبادتان اتاق را نورانی کنید. در سمت چپ خود تخته وایت بردی روی قفسه می‌بینید و بر تخته، نوشته‌ای قرمز رنگ دیده شده که چند بطری آن را پوشانده‌اند. از قدرت‌های گربه‌ای خود استفاده کرده، بطری‌ها را کنار بزنید تا نوشته روی تخته نمایان شود. نوشته قرمز رنگ در حقیقت رمز در است. این رمز چهار عددی، ۳۷۴۸ است که آن را در صفحه کلید وارد می‌کنید و پس از آن در باز می‌شود.

رمز گاو صندوق محله زاغه نشینان

پس از رسیدن به الیوت، او به شما می‌گوید که محل گفته شده در نوشته Dufer Bar است. زمانی که وارد بار شدید، تابلو با طرح ساحل که بالای نوشته نئونی Dufer Bar قرار دارد را پایین بیندازید. پشت این تابلو رمزی چهار رقمی خواهید دید. رمز نوشته شده ۱۲۸۳ است. به سمت گاو صندوق رفته و رمز را وارد کنید تا Sheet Music 8/8 را دریافت کنید.

رمز در محله زاغه نشینان – بخش دوم

اولین قاب عکس عبارت «Time Will Tell» به «معنای زمان به شما می‌گوید» را نمایان می‌سازد. چهارمین قاب عکس، صفحه کلید مربوط به در است. سر نخ شما مرتبط با چهار ساعت دیواری بالای مبل است. چهار ساعت روی دیوار هر کدام ساعت خاصی را نشان می‌دهند. لازم به ذکر است که نیازی به توجه به ساعت‌های ۱۶ ساعته در ازای ۱۲ ساعت نیست! این ساعت‌ها به ترتیب اعداد ۲، ۵، ۱ و از نو ۱ را نشان می‌دهند، در نتیجه رمز در ۲۵۱۱ است.

رمز گاو صندوق محله Midtown

در فصل دهم بازی که وارد محله Midtown می‌شوید، به فروشگاه دوم در سمت راست خیابان بروید. شما در گوشه بالا-چپ این فروشگاه گاو صندوقی تقریبا پنهان را مشاهده خواهید کرد. یافتن رمز این گاو صندوق به مراتب ساده‌تر از گاو صندوق پیشین است. در همان اتاق نوشته‌ای وجود دارد که ترجمه آن 2458:edoC است. اگر توجه داشته باشید، نوشته کاملا برعکس بوده، در نتیجه Code: 8542 خوانده می‌شود. با این حساب، رمز گاو صندوق فروشگاه ۸۵۴۲ است. با بازگشایی این گاو صندوق، کالکتیبل Cat Badge را دریافت خواهید کرد.

بازی Stray به خودی خود جذاب بوده و پازل‌های آن گرچه گاهی سخت هستند، ولی به زیبایی این بازی دوست داشتنی کمکی ویژه کرده‌اند. ما امیدوار بودیم که درها یا گاو صندوق‌های بیشتری در این بازی وجود داشته باشد تا ما با چالش‌های بیشتری روبه رو شویم. آیا شما موفق به یافتن تمام رمزهای بازی Stray شدید یا برای یافتن آن‌ها نیاز به کمک داشتید؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا