موبایل

گلکسی Xcover FieldPro با چیپست Exynos 9810 مخصوص افراد دولت معرفی شد

البرز فاوا نیوز؛ جدید ترین گوشی جان سخت سامسونگ یعنی Galaxy Xcover FieldPro به معنای واقعی یک اسمارت فون مخصوص مکان های خشن (برای افراد دولتی) و البته با سخت افزار قویتر و نمایشگر بزرگتر می باشد.
ابتدا سراغ استاندارد های این اسمارت فون می رویم؛ Xcover FieldPro با استاندار نظامی MIL-STD-810G در برابر انواع شوک و ضربه دوام آورد و با استاندار IP68 می تواند نیم ساعت در عمق 1.5 متر آب زنده بماند.

این اسمارت فون با یک باتری 4500 میلی آمپری تغذیه می شود که می توان آن را با باتری دوم موجود در جعبه تعویض کرد.

یکی از قسمت هایی که این اسمارت فون را از همرده های خود متمایز کند، استفاده از چیپست قوی Exynos 9810 که در Galaxy S9 نیز از آن استفاده شده، می باشد. در کنار این چیپست شاهد حضور مقدار 4 گیگ حافظه ی رم و 64 گیگ حافظه ی داخلی هستیم که می توان آن را از طریق کارت microSD تا حداکثر 512 گیگابایت ارتقاع داد.

نمایشگر 5.1 اینچی این اسمارت فون دارای رزولوشن QHD بوده و توسط محافظ گوریلا گلس 6 محافظت می شود. در بالای این نمایشگر از یک دوربن سلفی 8 مگاپیکسلی و در پنل پشتی از یک سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می برد.
هر کدام از دکمه های موجود را می توان برای کار هایی مانند ارسال موقعیت مکانی، درخواست های اضطراری و کار های مختلف دیگر که با فشار دادن طولانی مدت فعال می شود، مشخص نمود.

هنوز قیمتی برای این گوشی با امکاناتی چون «تماس با FirstNet، آمبولانس ها، اداره های پلیس، اداره ی آتشنشانی،FEMA و گارد ساحلی ایالات متحده» از سوی سامسونگ اعلام نشده است و یا اینکه در دسترس شهروندان عادی خواهد بود یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا