فناوری اطلاعات

فراخوان انتخاب نام، عنوان یا عبارت کوتاه برای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای انتخاب یک نام، عنوان یا عبارت کوتاه برای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها فراخوانی منتشر کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسعه اینترنت پرسرعت بر بستر فیبرنوری یکی از اولویت های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم به شمار می رود.

از اینرو وزارت ارتباطات در فراخوانی در نظر دارد برای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها، یک نام، عنوان یا عبارت کوتاهی را برگزیند.

در فراخوانی که مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به همین منظور منتشر کرده است از فعالان، صاحب نظران، متخصصان و افراد علاقمند دعوت شده تا اسامی پیشنهادی خود را حداکثر تا تاریخ ۱۵ آذر ماه در تمام پیامرسان های داخلی به شماره ۰۹۰۵۵۰۹۴۸۰۳ و یا به نشانی publicrelation@ict.gov.ir ارسال کنند.

بر اساس این فراخوان اسامی و یا عناوین ارسال شده باید فارسی و کوتاه، مرتبط با توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و داری همخوانی با نوع پروژه مورد نظر باشد.

همچنین این نام، عنوان یا عبارت کوتاه باید دارای مضامین امیدبخش، آینده نگر، دارای تاثیرگذاری بوده و بیانگر ارایه خدمت به مردم باشد.

علاوه بر آن می توان از مضامین و اصلاحات مرتبط با پروژه فناوری اطلاعات و ارتباطات استفاده شود.

بنابه فراخوان منتشر شده، به اسم، عنوان یا عبارت برگزیده هدیه نفیسی تعلق می گیرد.

فراخوان انتخاب نام، عنوان یا عبارت کوتاه برای پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا