موبایل

طراحی گوشی گلکسی s22 ultra

سامسونگ در حال آماده شدن برای پرده برداری از نسل بعدی خانواده گوشی های هوشمند خود، S22 و S22 اولترا است. این گوشی ها اولین سری هیبرید s هستند، و طراحی آن که بسیار شبیه به گلکسی نوت 20 اولترا از سال 2020، آخرین نوتی که تا کنون ساخته شده است.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ امروز اطلاعات درز پیدا کرده از گلکسی S22 Ultra، آن را در چهار رنگ مختلف نشان می دهد. این خوب است که سامسونگ در نهایت برخی از رنگ های واقعی در ترکیب آن به کار برده که سفید، خاکستری های مختلف و یا سیاه نیستند.

این سبک شایعه شده است که تاخیر 2.8 میلی ثانیه ای دارد که تا حد زیادی جزو پایین ترین سامسونگ هایی است که تا کنون تولید شده؛ در مورد S22 اولترا گفته می شود که یک دوربین اصلی لنز 108MP، یک دوربین زاویه گسترده 12MP، و دو حسگر تله فوتو  10MP(به ترتیب برای زوم ۳x و ۱۰x) دارد.

ادعا شده که گلکسی S22 اولترا وزن 228g و اندازه 163.3 x 77.9 x 8.9 میلی متری خواهد داشت؛ این گوشی  IP68 امتیاز برای گرد و غبار و مقاومت در برابر آب دارد، توسط شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی می شود (اما انتظار شارژر در جعبه را نداشته باشید) و شارژ بی سیم 15W برای باتری 5,000 میلی ساعت آن خواهد داشت.

ترجمه:مهتا حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا