موبایل

کد QR طلایی در پشت آیفون 13 پرو

این روزها مردم در بسیاری از مکان ها برای ورود به موسساتی مانند رستوران ها، سالن های ورزشی و مراکز کنگره نیاز به گواهی سلامت دارند و برای آن باید کد QR را داشته باشند و اصالت آن را بر روی تلفن های همراه خود اثبات کنند؛ اما داشتن آن را بر روی صفحه نمایش بیش از حد مبتذل به نظر می آید. حک کردن آن بر پشت تلفن چطور است؟

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ خاویار، برند تجاری وسایل لوکس، در حال حاضر امضای دیجیتالی از محصولاتش را ارائه می دهد، که می تواند یک کد QR ساخته شده از طلای خالص 18 عیار را در پشت آیفون 13 پرو قرار دهد. این کد می تواند مربوط به کارت های کسب و کار، وب سایت ها، رسانه های اجتماعی و یا هر چیز دیگری که شما می توانید فکرش را بکنید، باشد.

سری امضای دیجیتال دارای سه ردیف لوکس است؛ ارزان ترین مدل آن کارت سیاه و سفید آیفون 13 پرو و پرو مکس با تیتانیوم ساتن PVD، که در آن تنها کد QR از طلا است؛ ردیف دوم QR Matrix است، یک سری عنوان های طلایی دارد که از فیلم ماتریکس الهام گرفته شده است و ماه گذشته دوباره راه اندازی شد.

گران ترین گزینه کارت طلایی است – همان طراحی کلی کارت سیاه را دارد، اما تقریباً به طور کامل از طلا ساخته شده است.

قیمت ها از ۶۲۲۰ دلار برای کارت سیاه شروع می شود، در حالی که آیفون کامل طلا بیش از 35000 دلار است و این قیمت ها برای نسخه های ۱۲۸ گیگابایتی هستند؛ اگر گوشی شما 1 ترابایتی باشد، این کارت ها 1000 دلار گران تر می شوند.

ترجمه:مهتا حیدری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا