گیمویدئو

بازی اکشن ترسناک Aftermath برای کنسول‌ها و کامپیوتر معرفی شد

بازی پسایند (Aftermath) توسط شرکت One O one ساخته شده و توسط شرکت META منتشر خواهد شد. این بازی در سبک روان‌شناسی و دوام آوری بوده که برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ۵، ایکس‌باکس سری اس، ایکس و وان به همراه کامپیوتر عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن مشخص نشده اما این بازی قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از دیجی کالا؛ ماجرای پسایند هم درباره‌ی چارلی گری است. او یک مهندس ماهر و فضانورد اروپایی است که در دوران کاری خود تجربه‌های بسیاری داشته است. حال بازگشت او به زمین با مشکلاتی مواجه شده و با توجه به اتفاقاتی که در گذشته برای او افتاده است، از لحاظ روحی آسیب بسیاری دیده است. حال که او به سمت تاریکی حرکت می‌کند در تلاش است تا تنها چیزی که مانع نابودی او می‌شود را پیدا کند؛ سمی (Sammy)

طبق تریلر منتشر شده این بازی به حالت سوم شخص بوده که زاویه دوربین نیز حالت خاصی دارد.

در پسایند بازیکن داستان چارلی را دنبال خواهد کرد و به کمک خواهد کرد تا فرزندش را پیدا کند. او باید با شیاطین موجود در ذهنش مبارزه کرده و در شهری ناشناخته دوام بیاورد. مانند دیگر بازی‌های این سبک، پسایند هم بسیار به بررسی اطراف بستگی دارد. به این معنا که هر چیزی در مبارزه به درد شما خواهد خورد. پس در تجربه این بازی باید به اطراف خود توجه بسیاری بکنید.

Aftermath

نکته‌ی مثبت این بازی داستان بسیار جذاب و جالب آن است. چیزی که تا به حال در دنیای بازی‌های ویدیویی وجود نداشته و یکی از خلاقانه‌ترین داستان‌های موجود است. همچنین طراحی بصری پسایند نیز بسیار قابل توجه است. سبک طراحی دشمنان با چیزی که شما در بازی‌های دیگر مشاهده کرده‌اید تفاوت دارد.

ساخت و ساز در این بازی به طور کامل واقع گرایانه است. به این معنا که شما باید نقشه هر چیزی که می‌خواهید بسازید را پیدا کرده و لوازم و وسایل لازم برای ساخت وسایل را بیابید.

Aftermath

در میان بازی‌های معرفی شده در این مدت پسایند بسیار جالب به نظر می‌رسد. داستان بازی تا حد زیادی به واقعیت نزدیک است و افراد زیادی اصلا در جریان اثرات بعد از واقعه روی افراد نیستند. به همین دلیل پسایند اگر از کیفیت خوبی برخوردار باشد می‌تواند موفقیت خوبی کسب کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا