فناوری اطلاعات

کشور ما مدل توسعه اینترنت خود را دارد

وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: کشور ما مدل توسعه اینترنت خود را دارد و البته به دنبال همکاری و هم افزایی با همه کشورها از جمله چین هستیم.

فناوری برتر دیجیتال  به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به خبرنگاری در خصوص اینکه آیا مدل توسعه اینترنت در ایران مدل چینی است، گفت: در چین کار ویژه ای انجام شده است و پلتفرمهای بومی خود را دارند ولی ما مدل توسعه خودمان را داریم و البته به دنبال همکاری و هم افزایی با همه کشورها از جمله چین هستیم.

وی افزود: کشور چین جزو کشورهای پیشرو در حوزه توسعه نسل پنجم و ششم تلفن همراه است و فناوری فقط محصور در غرب نیست و ما از ظرفیت‌های این کشور برای توسعه زیرساخت‌های ارتباطی کشور استفاده خواهیم کرد.

زارع پور تصریح کرد: با تلاش جوانان نخبه کشور، سکوهای مورد نیاز برای تعامل مردم با یکدیگر و خدمات برخط مختلف برای مردم عزیزمان فراهم شده است.

وی همچنین تاکید کرد: کسی در کشور به دنبال قطع اینترنت یا ایجاد محدودیت روی اینترنت نیست و ما متناسب با نیاز کشور برای فعالیت پلتفرم‌هایی که قوانین کشور را رعایت کنند، زیرساخت‌های لازم را فراهم می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا