گیم

نینتندو سوئیچ OLED Legend of Zelda بزودی عرضه می شود

در ژانویه 2023، تصاویری درز کرده بودیم که نشان می داد نینتندو قصد دارد نسخه ویژه Legend of Zelda را برای کنسول دستی Switch OLED خود عرضه کند.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ اکنون این مدل نسخه ویژه به طور رسمی توسط این شرکت رونمایی شده است، بنابراین در اینجا تمام جزئیات وجود دارد. شرکت ژاپنی که کنسول های خودش را می سازد و حتی استودیوهای بازی سازی خودش را دارد. بنابراین جای تعجب نیست که نسخه ویژه ای از کنسول دستی محبوب Switch خود را منتشر می کند که از یکی از فرنچایز خود آنها، Legend of Zelda الهام گرفته شده است.

این شرکت فاش کرده است که نسخه ویژه Tears of the Kingdom OLED Switch که از 28 آوریل 2023 با قیمت 360 دلار آمریکا در دسترس خواهد بود. نینتندو با این مدل نسخه محدود، می‌توان به وضوح طراحی الهام گرفته از Legend of Zelda را دید که پادشاهی Hyrule را با نقاشی‌های دیواری و حکاکی‌هایش که شبیه آثار هنری پرآذین و پیچیده به نظر می‌رسد، آزار می‌دهد.

این ویژگی در Switch OLED، Joy Cons و حتی داک وجود دارد. اما جدای از طراحی زیبای آن، این نسخه ویژه همچنان از نظر مشخصات مشابه یک مدل معمولی سوئیچ OLED است. بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که همان صفحه نمایش 7 اینچی و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش را مشاهده کنید.

جالب اینجاست که این تنها محصول الهام گرفته از Tears of Kingdom نیست، زیرا نینتندو نسخه‌های ویژه‌ای را برای Switch Pro Controllers و همچنین Carrying Case آن نیز عرضه کرده است که در کنار بازی در 12 می 2023 عرضه خواهد شد. نسخه اول دارای 75 است. برچسب قیمت دلار آمریکا در حالی که قیمت دومی 25 دلار آمریکا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا