فناوری اطلاعات

سرویس اپل Pay Later در ایالات متحده در دسترس قرار گرفت

سال گذشته، اپل پس از محبوبیت سرویس‌هایی مانند Affirm، Afterpay، و Klarna و سایر خدمات در ایالات متحده، سرویس خرید خود را به نام Apple Pay Later اعلام کرد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ در حال حاضر، این شرکت سرانجام سرویس Apple Pay Later را در ایالات متحده راه اندازی کرده است که به کاربران امکان می دهد در مدت شش هفته پرداخت را به چهار قسط تقسیم کنند. Apple Pay Later با استفاده از این سرویس مالی جدید، غول فناوری مستقر در کوپرتینو وعده یک روش بی‌نظیر و مطمئن را برای تقسیم هزینه خرید بدون پرداخت هیچ سودی داده است.

کاربر می‌تواند برای وام‌های 50 تا 1000 دلاری Apple Pay Later برای خریدهای آنلاین و درون برنامه‌ای در iPhone یا iPad از طریق Apple Pay درخواست دهد. در مورد این موضوع، جنیفر بیلی، معاون اپل در Apple Pay و Apple Wallet، گفت: «Apple Pay Later با در نظر گرفتن سلامت مالی کاربران ما طراحی شده است، بنابراین هیچ کارمزد و سودی ندارد و می‌توان از آن استفاده و مدیریت کرد. کیف پول، تصمیم گیری آگاهانه و مسئولانه برای استقراض را برای مصرف کنندگان آسان تر می کند.

سرویس اپل Pay Later در ایالات متحده در دسترس قرار گرفت

در حال حاضر، این سرویس فقط برای کاربرانی که به‌طور تصادفی انتخاب شده‌اند، در دسترس خواهد بود که به نسخه‌های اولیه دسترسی زودهنگام خواهند داشت. این شرکت اضافه می کند که در حال برنامه ریزی برای ارائه این ویژگی به همه کاربران واجد شرایط در ماه های آینده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا