کامپیوتر

سامسونگ بزرگ‌ترین نمایشگر فضای باز جهان را با اندازه 1616.5 متر مربع رونمایی کرد

در 29 مارس، Samsung Electronics اعلامیه بزرگی داد که طرفداران بیسبال مطمئناً آن را دوست خواهند داشت. این غول فناوری با تیم نیویورک متس لیگ اصلی بیسبال همکاری کرده است تا یک صفحه نمایش دیجیتال عظیم را به سیتی فیلد در شهر نیویورک بیاورد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ این صفحه نمایش نه تنها بزرگ ترین صفحه نمایش در جهان است، بلکه روشن ترین آن است و تجربه بصری نهایی را برای همه کسانی که در ورزشگاه حضور دارند، ارائه می دهد.

سامسونگ صفحه نمایش LED با مساحت عظیم 17400 فوت مربع (که تقریباً 1616.5 متر مربع است)، به سختی از قلم انداخته می شود. علاوه بر این غول بزرگ، یک صفحه نمایش LED کوچکتر با مساحت 6900 فوت مربع (حدود 641 متر مربع) نیز وجود دارد. Samsung Electronics از پاییز 2022 بیش از 29800 فوت مربع نمایشگر LED جدید را در استادیوم نصب کرده است که تعداد کل پیکسل ها را به رقم خیره کننده 40 میلیون رسانده است.

در 23 مارس، طرفداران بیسبال در جریان رویداد Mets “What’s New at Citi Field” نگاهی پنهانی از نمایش های جدید داشتند. با استفاده از این فناوری جدید، طرفداران بدون توجه به اینکه در کجای استادیوم هستند، هرگز لحظه ای از فعالیت را از دست نمی دهند. صفحه نمایش ها می توانند بازی را با وضوح خیره کننده 4K و همچنین امتیازات، آمار و اطلاعات مفید دیگر نشان دهند.

اما این فقط طرفداران ورزش نیستند که از این تحول دیجیتال سود می برند. نمایش عظیم همچنین فرصتی باورنکردنی را برای تبلیغ کنندگان فراهم می کند تا به مخاطبان زیادی دست یابند. صفحه نمایش آنقدر بلند است که حتی از بزرگراه نیز قابل مشاهده است و به تبلیغ کنندگان بیشتر در معرض دید قرار می گیرد. با بهبود تجربه کلی طرفداران و ارائه فرصت‌های بیشتر برای درآمد، این مشارکت بین Samsung Electronics و New York Mets برای همه کسانی که درگیر هستند، یک کار خانگی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا