موبایلویدئو

نسخه Coca-Cola ریلمی پرو 10 5G قبل از عرضه در یک ویدیو مشاهده شد

نسخه ریلمی پرو 10 5G Coca-Cola قرار است در 10 فوریه در هند عرضه شود. این شرکت قبلاً یک ویدیوی تیزر برای نمایش طراحی خود منتشر کرده است. همزمان، ویدئویی از این دستگاه در توییتر به بیرون درز کرده است که نگاهی دیگر به دستگاه نسخه ویژه دارد.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیزموچاینا؛ نسخه کوکاکولا که به بازار هند می آید نسخه ویژه ریلمی پرو 10 5G است که در حال حاضر در بازار موجود است. ویدیوی به اشتراک گذاشته شده توسط ایشان آگاروال، خبرساز،ریلمی پرو 10 5G معمولی و نسخه ویژه کوکاکولا آن را پس از چند ثانیه نشان می‌دهد.

ریلمی پرو 10 5G Coca-Cola دارای طراحی دو رنگ مشکی قرمز است. قسمت مشکی دارای حلقه‌های دوربین دوگانه با لهجه‌های قرمز و آرم Realme به سمت پایین است. قسمت سمت راست پشت گوشی دارای مارک کوکاکولا با پس زمینه قرمز است.

انتظار می‌رود که نسخه کوکاکولا ریلمی پرو 10 5G همان مشخصات نسخه معمولی خود را داشته باشد. این دستگاه دارای یک پنل 6.72 اینچی IPS LCD با سوراخ پانچ در مرکز است. صفحه نمایش از وضوح Full HD+ و نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. در زیر کاپوت، دستگاه دارای چیپست اسنپدراگون 695، 6 گیگابایت / 8 گیگابایت رم LPDDR4x و 128 گیگابایت حافظه UFS 2.2 خواهد بود.

این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که شارژ سریع 33 واتی را ارائه می دهد. برای امنیت، به اسکنر اثر انگشت در کناره ها مجهز خواهد شد. در قسمت جلویی، دوربین 16 مگاپیکسلی برای سلفی و مکالمه تصویری خواهد بود. تنظیمات دوربین پشتی دارای یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا