موبایل

نسخه ی جهانی Honor 9X با خدمات گوگل پلی عرضه می شود

البرز فاوا نیوز؛ این میان رده در واقع نسخه ی جهانی Honor 9X Pro که فقط برای بازار چین عرضه شد می باشد و قرار است که با خدمات گوگل پلی به بازار جهانی عرضه شود. تنها تغییر این میان رده نسبت به نسخه ی مخصوص چین، استفاده از چیپست جدید این کمپانی با نام Kirin 710F می باشد.
این اسمارت فون در نسخه هایی به 4 و 6 گیگ حافظه ی رم و 64 و 128 گیگ حافظه ی داخلی (با کارت حافظه ی microSD می توان آن را تا 512 گیگ افزایش داد) مجهز خواهد شد.

ترکیب ماژوال سه گانه ی دوربین نیز شامل یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه ای و یک حسگر عمق 2 مگاپیکسلی می باشد.
در قسمت پنل جلوی شاهد یک نمایشگر 6.59 اینچی IPS با رزولوشن +FHD که برای تحقق نسبت نمایشگر به بدنه ی 91 درصدی در Honor 9X هواوی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در مکانیزم پاپ آپ در لبه ی بالایی قرار داده می باشد.

باتری مورده استفاده یک لیتیوم پلیمر 4000 میلی آمپر بوده که با فست شارژر 10 واتی موجود در جعبه و درگاه USB-C موجود در لبه ی پایینی شارژ خواهد شد. همچنین در کنار این درگاه شاهد حضور جک هدفون 3.5 میلی متری صدا هستیم که امروزه در کمتر گوشی بازار یافت می شود.

این نسخه ی جهانی Honor 9X با برنامه ی GPU Turbo 3.0 و خدمات گوگل پلی جواب گوی بازی هایی مانند پاپجی و کالاف دیوتی موبایل خواهد بود. هنوز تاریخ عرضه و قیمت دقیق این اسمارت فون از سوی هواوی اعلام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا