موبایل

نخستین تصاویر رندر گلکسی A52 5G

ساعاتی قبل یکی از افشاگران مشهور نخستین تصاویر رندر گوشی گلکسی A52 5G را منتشر کرد که جزئیات طراحی این گوشی را به‌خوبی نشان می‌دهند.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از دیجی کالا؛ گلکسی A51 یکی موفق‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال ۲۰۲۰ محسوب می‌شود و بنابراین گلکسی A52 5G اهمیت بسیار زیادی برای این شرکت دارد. به نوعی می‌توان گفت که A52 5G نشان‌دهنده‌ی رویکرد سامسونگ در قبال گوشی‌های میان‌رده‌ی جدید خود در سال ۲۰۲۱ است و به همین خاطر باید بین قیمت و ویژگی‌های مختلف یک تعادل خیلی خوب ایجاد کند.

طبق این تصاویر رندر و البته اطلاعات منتشر شده، این گوشی از فریم فلزی و پنل پشتی ساخته شده با ترکیب شیشه و پلاستیک بهره می‌برد. برخلاف نسل قبلی، این پنل پشتی بخشی از لبه‌های سمت راست و چپ را نمی‌پوشاند و فقط شاهد خمیدگی بسیار اندک این پنل در لبه‌های بدنه هستیم.

در ماژول مستطیل شکل دوربین این گوشی ۴ دوربین و یک فلش LED تعبیه شده و اندازه‌ی این گوشی ۱۵۹٫۹ در ۷۵٫۱ میلی‌متر است. همچنین بدون در نظر گرفتن ماژول دوربین، ضخامت این گوشی به ۸٫۴ میلی‌متر می‌رسد که اگر آن در نظر بگیریم، با ضخامت کلی حدود ۱۰ میلی‌متری مواجه می‌شویم.

نخستین تصاویر رندر گلکسی A52 5G

از دیگر ویژگی‌های مربوط به طراحی این گوشی می‌توانیم به وجود دکمه‌های فیزیکی در سمت راست، جک هدفون در لبه‌ی پایینی و حفره‌دار بودن نمایشگر اشاره کنیم. گفته می‌شود اندازه‌ی این نمایشگر ۶٫۵ اینچ است و مانند نسل قبلی از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا