موبایل

معرفی دو تبلت نسل پنجمی سامسونگ

منابع نزدیک به سامسونگ می‌گویند این شرکت دو تبلت جدید خود به نام‌های گلکسی تب اس ۷ و اس ۷ پلاس را با نمایشگرهای قدرتمند ۱۲۰ هرتزی عرضه می‌کند.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از مهر، نمایشگرهای این تبلت‌ها از نوع AMOLED خواهند بود و افزایش نرخ تازه سازی وضوح و شفافیت تصاویر را بیشتر می‌کند.

Tab S۷ با نمایشگر ۱۱ اینچی و Tab S۷+ با نمایشگر ۱۲.۴ اینچی عرضه می‌شود. البته خود سامسونگ هنوز شایعات منتشر شده در مورد این دو تبلت را رد یا تأیید نکرده است.

مدل ۱۱ اینچی تبلت یادشده حدود ۲۵۳ میلیمتر طول دارد و پهنا و ضخامت آن به ترتیب ۱۶۵ و ۶ میلیمتر است. البته به علت برآمدگی دوربین ضخامت تبلت مذکور در عمل ۷.۷ میلیمتر است.

این تبلت در پشت دارای دوربین دوگانه و در جلو دارای یک دوربین سلفی است که در مورد مشخصات فنی آن اطلاعاتی در دست نیست. تبلت‌های یادشده که از شبکه‌های نسل پنجم هم پشتیبانی می‌کنند، همراه با قلم‌های لمسی یا اس پن عرضه می‌شوند.

یکی از تفاوت‌های مهم این دو تبلت مربوط به ظرفیت شارژ باتری‌های آنهاست. مدل ۱۱ اینچی با باتری ۷۷۶۰ میلی آمپری و مدل ۱۲.۴ اینچی با باتری ۹۸۰۰ میلی آمپری عرضه می‌شود. پردازنده اصلی این تبلت‌ها اسنپ دراگون ۸۶۵ است. انتظار می‌رود تبلت‌های یادشده اواخر تابستان به بازار بیایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا