فناوری اطلاعات

معرفی ایده‌های برتر جشنواره کودک آنلاین در آذرماه

سخنگویوزارت ارتباطات گفت: ایده های برتر راه یافته به نخستین دوره جشنواره کودک آنلاین، آذرماه اعلام می شوند.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از وزارت ارتباطات، سیدجمال هادیان دبیر نخستین دوره جشنواره وب‌سری و فیلم کوتاه کودک‌آنلاین از برپایی مراسم پایانی این دوره جشنواره در روز شنبه نهم آذر ۹۸ خبر داد.

وی با اشاره به جریان‌سازی چشمگیر نخستین دوره این جشنواره، گفت: حرکت نوآورانه کودک‌آنلاین که با حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همراه بود، سبب شد تا نسلی توانمند و نوآور به ویژه در حوزه وب‌سری به جامعه شناسانده شوند و رویکرد استعدادیابی این حرکت مورد توجه سایر تشکل‌ها قرار گیرد.

هادیان ادامه داد: شکل برگزاری بخش وب‌سری این جشنواره در سه فاز تولید ایده، حمایت از تولید ایده‌ها و انتخاب برگزیدگان برای نخستین بار در ایران اتفاق افتاد و در نهایت منتج به تولید آثار باکیفیت در حوزه محتوای آنلاین کودک شد.

دبیر نخستین دوره جشنواره کودک‌ نوآوریآنلاین اظهار داشت: این دوره جشنواره با نمایش فیلم‌ها و وب‌سری‌ها وارد فاز برپایی خواهد شد و با برگزاری مراسمی در روز شنبه ۹ آذر به ایستگاه پایانی خواهد رسید.

به گفته وی نخستین جشنواره فیلم کوتاه و وب‌سری کودک آنلاین در چهار فاز فراخوان ایده، انتخاب ایده‌های برتر، مشارکت در تولید ایده‌ها و انتخاب تولیدات برتر برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا