تکنولوژی

سامانه پاسخگویی به شرکت‌های خلاق راه‌اندازی شد

برای آشنایی بیشتر شرکت‌های خلاق با قوانین، آیین‌نامه‌ها و فرآیندهای ثبت‌نام، یک سامانه آنلاین پاسخگویی، راه‌اندازی شد.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری؛ بیش از 800 شرکت خلاق در سال جاری به زیست بوم فناوری و نوآوری افزوده شدند. پس با توجه به افزایش کمی تعداد شرکت‌های خلاق و توسعه کیفی برنامه‌های زیست‌بوم توسعه صنایع خلاق، این ضرورت احساس می‌شد تا یک مرکز آنلاین پاسخگویی به سوالات شرکت‌های خلاق تاسیس شود.

عدم آشنایی متقاضیان پذیرش در برنامه شرکت‌های خلاق و شرکت‌های پذیرفته شده با قوانین و آیین‌نامه‌ها، مانعی برای توسعه برنامه شرکت‌های خلاق محسوب می‌شود. از این رو، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اقدام به راه اندازی مرکز پاسخگویی آنلاین به شرکت‌های خلاق کرده است. تاسیس این مرکز باعث می‌شود تا تمام متقاضیان تاسیس شرکت خلاق و مدیران شرکت‌های تاسیس شده، به صورت عادلانه به اطلاعات مورد نظرشان دسترسی داشته باشند. این مسئله یکی از مقدمات تشکیل دولت الکترونیک است که معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از پیشگامان و ترویج‌کنندگان آن محسوب می‌شود.

همچنین فعالان حوزه شرکت‌های خلاق می‌‎توانند، مسائل مربوط به ثبت نام و ارزیابی و حمایت از شرکت‌ها و امور اطلاع‌رسانی را به‌صورت برخط و مکتوب از طریق سامانه پاسخگویی crm.isti.ir دنبال کنند.

کاربران در این سامانه می‌توانند سوالات خود را پیرامون موضوعات مختلف مطرح کنند و  پاسخ آن را از طریق همین سامانه دریافت کنند.

موارد مرتبط با، پذیرش و ثبت نام، حمایت‌ها، خدمات و اطلاعیه‌ها از جمله مسائلی است که از طریق این سامانه قابل پیگیری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا