فناوری اطلاعات

برنامه جایگزین توییتر شرکت متا در اسکرین شات ها لو رفت

متا پیش نمایشی از کارمندان رقیب آینده خود در توییتر انجام داد و یک اسکرین شات از برنامه لو رفت.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از جی اس ام آرنا؛ نام داخلی اپلیکیشن جدید رسانه‌های اجتماعی “پروژه 92” است در حالی که شایعات حاکی از آن است که نام رسمی ممکن است “Threads” باشد.

بر اساس اسکرین شات فاش شده، می‌توانیم ببینیم که رابط کاربری کاملاً شبیه اینستاگرام است اما بدون تصاویر. طبق گفته کریس کاکس – مدیر ارشد محصول متا (CPO)، برنامه رسانه اجتماعی آینده از پروتکل شبکه اجتماعی ActivityPub استفاده می کند که به کاربران امکان می دهد حساب های اینستاگرام و دنبال کنندگان خود را به پلتفرم جدید منتقل کنند.

رابط متا پروژه 92 رابط متا پروژه 92 Meta exec همچنین به اشتراک گذاشت که این برنامه “پاسخ ما به توییتر” خواهد بود و به طور خودکار پروفایل ها را با اطلاعات حساب اینستاگرام کاربر پر می کند. بنا بر گزارش‌ها، متا درخواست‌های متعددی از شخصیت‌های عمومی و سازندگان برای جایگزینی پایدار توییتر دریافت کرده است که به طور شفاف اداره می‌شود و برای توزیع اطلاعات امن است.

گزارش شده است که متا از چندین سلبریتی از جمله دی جی اسلایم برای استفاده از پلتفرم جدید متعهد شده است و در حال مذاکره با اپرا وینفری و دالایی لاما به عنوان افزودنی های احتمالی است. توسعه پروژه جدید رسانه های اجتماعی از ژانویه آغاز شد و در اسرع وقت در دسترس خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا