تکنولوژی

مرد فنلاندی به جای خرید باتری جدید، تسلای مدل S خودش را منفجر کرد!

یک مالک تسلا در فنلاند در اقدامی عحیب به جای خرید باتری جدید، تسلای مدل S خودش را منفجر کرد!، برای اینکه به او گفته بودند تعویض باتری  تسلای مدل S چقدر هزینه دارد. وقتی به او گفتند که باید 22600 دلار آمریکا بپردازد، تصمیم گرفت کار ارزانتر و ساده تر را انجام دهد !

فناوری برتر دیجیتال به نقل از گیز مودو؛ این مرد فنلاندی، در ویدیوی خود توضیح می‌دهد که وقتی تسلا مدل S 2013 را خرید، در 1500 کیلومتر اول همه چیز به خوبی کار می کرد. تا اینکه یک دفعه داشبورد ماشین شروع به نشان دادن کدهای خطا کرد. وقتی این مرد تصمیم گرفت ماشین را به تعمیرگاه تسلا بفرستد، آنها به او گفتند که تنها کاری که می توانند انجام دهند تعویض کل باتری است.  22600 دلار بیش از نیمی از قیمت فروش تسلا مدل S 2013 در فنلاند است که به نظر این مرد تعویض باطری عقلانی نبود.

در نهایت این مرد با سفارش بیش از 30 کیلوگرم دینامیت که به معدنی آورده شده بود تسلای خود را منفجر کرد. البته به نظر میاد این مرد فنلاندی تنها ناراضی از این دست در دنیا نیست و در خود آمریکا چندین مورد مشابه در مورد شکایت از گرانی قطعات و سختی تعمیر ماشینهای تسلا گزارش شده است.

ترجمه: حمید حیدری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا