موبایل

مدل جدید گوشی جنجالی هواوی برای پیش فروش عرضه شد

شرکت هواوی، پیش فروش تلفن هوشمند «میت ۶۰ پرو پلاس» را آغاز کرد و مدل جدیدی را به این سری افزود که به دلیل موفقیت جهانی این شرکت چینی در دور زدن تحریم‌های آمریکا، توجه جهانی را برانگیخته است.

به گزارش فناوری برتر دیجیتال به نقل ازایسنا، هواوی بدون هیچ تبلیغات قبلی درست مانند گوشی «میت ۶۰ پرو» که دو هفته پیش عرضه کرد، در فروشگاه آنلاین رسمی خود اعلام کرد برای تلفن هوشمند «میت ۶۰ پرو پلاس»، دریافت سفارش خرید را آغاز خواهد کرد.

مشخصاتی که هواوی برای این گوشی اعلام کرده است، قابلیت اتصال همزمان به دو ماهواره و حافظه داخلی بزرگتر در مقایسه با «میت ۶۰ پرو» است. اما قیمت این گوشی اعلام نشده است.

تست سرعت که توسط خریداران در شبکه‌های اجتماعی چین به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که گوشی «میت ۶۰ پرو» قادر است سرعت دانلودی فراتر از گوشی‌های ۵G رده بالا داشته باشد.

تجزیه و تحلیل قطعات این گوشی توسط شرکت «تِک اینسایتس» نشان داد که در ساخت این گوشی از تراشه جدید کرین ۹۰۰۰ اس ساخت شرکت SMIC استفاده شده است.

بر اساس گزارش رویترز، هواوی روز جمعه همچنین مدل «هواوی میت ایکس فایو» را عرضه کرد که مدل جدید سری گوشی تاشوی این شرکت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا