موبایل

رسمی: ویژگی های دوربین و تاریخ انتشار OnePlus 10 Pro

درست چند روز پیش OnePlus به طور رسمی از طراحیPro  OnePlus 10 رونمایی کرد. مدت کوتاهی پس از آن ما به مشخصات بیشتری از Pro OnePlus 10 رسیدیم که تایید می کند این گوشی پرچمدار قدرتمندی خواهد بود.

فناوری برتر دیجیتال به نقل از فون آرنا؛ همانطور که انتظار می رفت این گوشی دارای سه دوربین پشتی اصلی 48M، تله فوتو  50MPو 8MP فوق العاده گسترده(ultra-wide) است. علاوه بر این، سیستم دوربین RAW+با یک حالت فیلم کاملا جدید و یک دوربین فوق عریض 150 درجه نیز کامل می شود که به کاربران امکان می دهد جهان را در یک چشم انداز کاملاً جدید ثبت کنند.

هر سه دوربین عقبPro  OnePlus 10 از رنگ 10 بیتی پشتیبانی می کنند،که اساسا باید هر باند بندی رنگی را از عکس حذف کنند.

دوربین گسترده(ultra-wide)  نیز دارای پشتیبانی از حالت Fisheye است، یک ویژگی سرگرم کننده برای تجربه کردن مدل عکس های جدید، که علاقه مندان به عکاسی به احتمال زیاد در حال حاضر هم در مورد آن می دانند.این دوربین یک تصویر دایره ای با تحریف افراطی ایجاد می کند، اثری که در گذشته در برخی موزیک ویدئوها مورد استفاده قرار گرفته است؛ و اما ، اگر 150 درجه برای شما بیش از حد است، دوربین ultra-wide نیز می تواند عکس ها را در حالت سنتی تر ” 110 درجه میدان دید”، با اصلاح تحریف ها، ثبت کند.

 ترجمه:مهتا حیدری

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا