موبایل

شیائومی‌ به‌زودی از گوشی Mi 10i رونمایی می‌کند

با توجه به گزارش‌های اخیر، به نظر می‌رسد شیائومی قصد‌ دارد به‌زودی از یک گوشی جدید تحت عنوان Mi 10i رونمایی کند. محصولی که در واقع همان نسخه‌ی جهانی گوشی ردمی نوت ۹ پرو ۵G به حساب می‌آید.

به گزارش البرز فاوا نیوز به نقل از دیجی کالا؛ ردمی نوت ۹ پرو ۵G یکی از بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین محصولاتی است که شیائومی اول دسامبر امسال در کشور چین راهی بازار کرد. خوشبختانه این گوشی محدود به بازار چین نخواهد بود و گویا شیائومی می‌خواهد نسخه‌ی جهانی آن را هم با نامی جدید رونمایی کند. محصولی که با شماره مدل M2007J17I، به‌تازگی در بنچمارک گیک‌بنچ هم دیده شده و این یعنی باید طی هفته‌های آینده منتظر رونمایی از آن باشیم.

نام رمزی که برای این گوشی در نظر گرفته شده (gauguinpro)، مشابه نام رمز ردمی نوت ۹ پرو ۵G است. بنابراین انتظار می‌رود پردازنده‌ای که برای آن در نظر گرفته شده همان اسنپدراگون ۷۵۰G باشد. با توجه به اطلاعات منتشر شده از گیک‌بنچ، این محصول از اندروید ۱۰ و ۸ گیگابایت رم هم بهره می‌برد.

امتیاز این گوشی در بخش تک و چند هسته‌ای به ترتیب به ۶۵۲ و ۲۰۰۴ رسید که عملکرد بسیار خوبی را برای محصولی در این سطح از قیمت نشان می‌دهد. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که این محصول در یک نسخه‌ی ۶/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایت هم در دسترس قرار خواهد گرفت. البته اگر قرار باشد کاملا مشابه ردمی نوت ۹ پرو ۵G باشد.

شیائومی‌ به‌زودی از گوشی Mi 10i رونمایی می‌کند.

در باقی بخش‌ها هم انتظار داریم مشخصات دو گوشی ردمی ۹ پرو ۵G و شیائومی Mi 10i برابر باشد. از جمله مهم‌ترین این قابلیت‌ها بهره‌مندی از نمایشگر ۶٫۷ اینچی با وضوح ۲۴۰۰ × ۱۰۸۰ و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتز است که تاکنون کمتر در یک گوشی میان‌رده شاهد چنین قابلیتی بودیم.

اما نقطه عطف این میان‌رده‌ی حدود ۳۵۰ دلاری، دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اصلی آن است که یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سنجش عمق هم  آن را همراهی می‌کنند. بنابراین کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغی کم، صاحب محصولی با یکی از بهترین دوربین‌ها و نمایشگر شوند.

منبع تغذیه‌ی این مجموعه را یک باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی تشکیل خواهد داد که از شارژر سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند و خوشبختانه درون جعبه هم وجود دارد. از قابلیت‌های دیگر این گوشی می‌توان به حسگر اثرانگشت ادغام شده با کلید پاور، جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و NFC اشاره کرد.

شیائومی‌ به‌زودی از گوشی Mi 10i رونمایی می‌کند.

می‌توانید مشخصات فنی کامل ردمی نوت ۹ پرو ۵G را که با شیائومی Mi 10i مشابه خواهد بود در زیر مشاهده کنید.

  • نمایشگر ۶٫۷ اینچی با وضوح ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ پیکسل از نوع IPS LCD با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز، تراکم پیکسلی ۳۹۵ پیکسل بر هر اینچ و روشنایی ۴۵۰ نیت. دارای پوشش ضد خش گوریلا گلس ۵
  • پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۵۰G (لیتوگرافی ۸ نانومتری) با ۲ هسته‌ی بزرگ ۲٫۲ گیگاهرتزی و ۶ هسته‌ی کم‌ مصرف ۱٫۸ گیگاهرتزی. پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۶۱۹
  • ۶/۱۲۸، ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و حافظه‌ی داخلی از نوع UFS 2.2
  • اندروید ۱۰ سوار بر رابط کاربری MIUI 12
  • دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی از نوع HM2 و لنز ۷P و گشودگی دیافراگم f/1.75، فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه، سنجش عمق و ماکروی ۲ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی
  • باتری ۴۸۲۰ میلی‌آمپر ساعتی به همراه شارژر ۳۳ واتی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا